Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: sale - 19.12.2013, 12:41:09
-
Eli ois ainoot avaimet hukkunu ja tarviis nyt ideoita miten ton auton saa liikenteeseen. Johdoista muuten mutta on rattilukko ja se on vielä päälläkin.
Mites jos romikselta hakee uuden virtalukon niin saakos tota irti ku siellä on rattilukko päällä? Ja ei varmaan onnistu pelkkä lukkopesän vaihto?
Jos jollain on jotain ideoita millä ton sais nopee liikenteeseen ni ois hyvä -H-
-
minkä vuotinen auto?
-
Varmaan on alkuperäiset lukot. Runkonumerolla voisi saada siniseltä tiskiltä oikeanlaisen avaimen.
-
-92 on auto.
Täytys varmaan käydä kysäsemässä siniseltä. En oo varma onko alkuperäset lukot, auto tuotu ruotsista joskus 2-3 vuotta sitten.
Osaako kukaan sanoo paljonhan ne maksais siniseltä? Ne varmaan jostain tehtaalta tilaa jonkun kulta-avaimen
-
Taidat selvitä suht edukkaasti. Jos olisi ollut ajonestollinen tuoreempi pirssi, olisi avain ollut sirun sisältävä, paksu avain. Ja se maksaa hunajaa se.
-
Ok. Siniseltä kävin tilaamassa 91euroa. Kiitos kaikille auttaneille, tais tulla turha topic pystytettyä ku ois vaan suoraan marssinu sinne volvolle eikä heti nettiin tullu kyselemään
-
Ok. Siniseltä kävin tilaamassa 91euroa. Kiitos kaikille auttaneille, tais tulla turha topic pystytettyä ku ois vaan suoraan marssinu sinne volvolle eikä heti nettiin tullu kyselemään
Tämän jälkeen varmaan muistat teetättää vara-avaimet tuplana autoon, niin sitten tätä ongelmaa ei tule tähän hintaan.
Itsellä on aina kahdet avaimet matkassa ja kolmannet kotona!
-
Oma vm. 88 lähtee käyntiin ja rattilukkokin vapautuu, kun työntää Moran virtalukkoon. Kapea ruuvimeisseli ajaa saman asian.
-
Ok. Siniseltä kävin tilaamassa 91euroa. Kiitos kaikille auttaneille, tais tulla turha topic pystytettyä ku ois vaan suoraan marssinu sinne volvolle eikä heti nettiin tullu kyselemään
Ei ole turha topic tämä, mikäli joku toinen vastaavassa tilanteessa hoksaa haeskella tietoa foorumilta ja löytää tämän. :)
-
Oma vm. 88 lähtee käyntiin ja rattilukkokin vapautuu, kun työntää Moran virtalukkoon. Kapea ruuvimeisseli ajaa saman asian.
Miks sun autossa on tojotan lukot?
Pariin kertaan virtalukkovian ja avaimen puuttumisen takia seiskan lukon murtaneena voisin muuten todeta, että eio ihan helppo mennä jos lukko ei ole ääriväljä ja/tai rikki valmiiksi. Aika ehottoman paljo helpommalla pääsee oikeella avaimella...
-
Se Volvo varastettiin vuosi sitten. Rosmoilla ei ollut avaimia. Löydettäessä virtalukossa oli pystyssä Mora, jolla myös laitoin auton uteliaisuuttani käyntiin.
Auto löytyi Salosta.
Sisäänkin oli menty ikkunoita rikkomatta, ilman avaimia.
-
Se Volvo varastettiin vuosi sitten. Rosmoilla ei ollut avaimia. Löydettäessä virtalukossa oli pystyssä Mora, jolla myös laitoin auton uteliaisuuttani käyntiin.
Tyyppiesimerkki siitä, mikä on seuraus lukkojen voitelun puutteesta! :-[
Vaivaa varmemmin keskuslukollisia autoja, joissa avain ei ole lukoissa käynyt vuosiin tai sitten jumalattomasti käytettyjä lukkoja!
-
Tyyppiesimerkki siitä, mikä on seuraus lukkojen voitelun puutteesta! :-[
Vaivaa varmemmin keskuslukollisia autoja, joissa avain ei ole lukoissa käynyt vuosiin tai sitten jumalattomasti käytettyjä lukkoja!
Joo - tässä tapauksessa ovet avataan vielä avaimella; -88 -mallinen auto. Virtalukkokin ihan normaali, avaimella pyöritettävä. Niin vain Moralla lähti käyntiin.