Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: abody64 - 23.12.2013, 18:15:50
-
Ei lähe käyntiin,pikkusen pörähtää ja saattaa hetken käydä miten sattuu ja paukuttaa putkessa.Vaikuttas sähköpuolen vialta??Bensaa ainaki hajun ja tulppien kastumiseta päätellen saa.En oo vielä hirveesti tutkinu,mut mistä kannattas alottaa?Jakajankansi ja pyöriä näyttäs silmämääräsesti olevan ok.K-jetti-86.
-
Imusarjan alta lisäilmaluistin letku irti. Tästä se yleensä kannattaa aloittaa. Sen jälkeen uutta virranjakajan kantta ja pyöriää...
-
Mulla on tullu samat oireet kaksi kertaa. Ekalla kerralla oireet meni ohi yön yli odottelemalla ja toisella kertaa tein kaiken mahdollisen, vaihdoin kaikki sytytysosat, tarkastin jaon ja kaikkea, mutta varsinaista syytä ei löytynyt, mutta auto alkoi toimia ja veikkaisin sytyt.osia syyllisiksi. Kirjoitahan tänne ylös jos löydät jonkun syyllisen vikaan. Jouluja kaikille! ELK
-
Laitellaan kun vika selviää,Heti kun pyhät on ohi haen virtavehkeet uudet.Nyt muutaman seisomispäivän jälkeen lähti käyntiin mutta käy huonosti.paukuttaa putkessa ja röpöttää,pysyy käynnissä vaan kaasupohjassa.
-
Sen verran vielä että kaikki letkut on paikollaan.
-
http://www.volvolandia.com/areena/index.php?topic=6261.0
Tuosta vois olla apuja.
-
Samaan ketjuun kysymys, eli kuinka muitten letkujen tulee olla kiinni suuttimessa? Kun itsellä näyttää olevan vaan painettu letku suuttimeen?
-
Sytytyspuola voi olla kypsynyt.
-
Samaan ketjuun kysymys, eli kuinka muitten letkujen tulee olla kiinni suuttimessa? Kun itsellä näyttää olevan vaan painettu letku suuttimeen?
Ne letkuthan onkin vain paluulle. Bensahan tulee suuttimille putkilla.
-
Mulla ei tuu suuttimeen ku letku ja se tulee määräjakajan päältä. Ja nyt on kyse vaparista. Ja letku on vaan painettu suuttimeen.
-
Ne letkuthan onkin vain paluulle. Bensahan tulee suuttimille putkilla.
LH:ssa suutinpukki. K-Jetissä suuttimen irrottamiseen letkusta tarvitaan kaksi lenkkiavainta. B27e oli ainakin banjoliitos. K-Jetissä jotkut letkujen liitokset oli tehty jotenkin prässäämällä tai kuumakäsittelyllä (ei toivoakaan saada vetämällä irti).
-
Jako voi olla hypännyt jos jakohihna on päässyt liian löysäksi.
-
Sen verran päivitystä että nyt ei enää yritäkkään käyntiin,virtavehkeet tilattu.
-
Uus puola kannattaa vaihtaa myös. Omistatko ajotuslamppua? Sillä myös hyvä tarkastella. Mulla oli sillon ihan samat oireet ja ei ainakaan johtunu pa-pumpusta ku 5bar anto painetta suodattimen jälkeen olevalle mittarille.
-
Tuleeko kipinää ylipäänsä? E-koneen sytytys koostuu sytkäkivestä, jakajasta,puolasta ja simppeli johtokimppu+perus tulpat ja johdot. Onhan niitä hall-antureita myös hajonnut. K-jet ei myöskään siedä jos se kumitötterö mikä siinä ilma-bensa jakajassa huonosti.
-
Hall ja sytytyspääte ovat kunnossa kun kerran tulee bensaa. Pa-rele ei vedä ilman signaalia sytytykseltä.
-
Ei taho nyt olla aikaa mutta ohimennen aina tutkittu.Kumitötsä on kunnolla ja kipinä tulee.Mut nyt ei saa bensaa.oisko pumppu delannu :buck2:Ensviikolla saadaan rojekti talliin niin voi tutkia paremmin,Mut ois ollu kiva ajaa talliin ominvoimin.Ostin kikkareen turbotus(pudjetti)rojektiksi.ajamalla auto haettiin.Lämpimänä pelasi jollain lailla,mut nyt ei ees lupaile.Auto on-86 b200e ja tarkotus ois laittaa b21a johon tökätä tuo k-jetti ja pikkupuhallin kylkeen :idiot2:?
-
Kuuluuko pumpun surina pari sekuntia startin jälkeen? Jos ei, niin voi kokeilla releen ohitusta hyppylangalla. 15 ja 87 yhteen niin pumpulle menee virta kun avain II-asennossa.
-
Ei kuulu surinaa.Joo pitää kokeilla kun ilmat vähän paranee.Oliko tämä nyt kahella pumpulla?Muistaakseni yks vanha seitensatanen k-jetti,siinä oli joku siirtopumppukin????
-
Ei kuulu surinaa.Joo pitää kokeilla kun ilmat vähän paranee.Oliko tämä nyt kahella pumpulla?Muistaakseni yks vanha seitensatanen k-jetti,siinä oli joku siirtopumppukin????
Pääpumppu pohjan alla ja siirtopumppu tankissa. Toimii kyllä, vaikka siirtopumppu olisi mykkä.
-
Äkikseltään epäilisin tuota pääpumppua.Vaikka voihan se olla että on johtovikakin,ku nuin yhtäkkiä pimeni.Tyhmä kysymys mutta missä se rele on???Kauan ku näitten kans pelannu niin joutuu näköjään kaiken opetteleen uudestaan :-[
-
Vihreä rele rattiakselin vasemmalla puolella kojelaudan rungon luona.
-
Kiitosta vaan :)
-
bensasuodatinta löysälle tuleeko ainetta,varovaisuutta toki. jos turbotat niin vaparin k-jet ei toimi.
-
Ai.Miksei toimi??????
-
No joo,löytyhän tuota tietoo jos jonkinlaista netin ihmemaasta.Suunnitelmat tais mennä uusiksi.......
-
K-Jetin voi helposti vaihtaa LH 2.4:seen ja jättää vanhan sytkän ohjaamaan ruiskua. Jakajaan vähän ennakon rajoitusta ja myöhäistävä kello.