Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Turbo-Diesel - 06.04.2011, 12:34:14
-
Eli mikäs helv... katkaisin sielä kaasupolkimessa on? Virrat ku on päällä ja kaasua painelee nii lämpömittari heiluu ku hullu?
Auto alunperin pensa 2.3, nyt d24t
-
Sytkäboksin tyhjäkäyntitunnistuksen katkasija. Ei ole missään tekemisissä mittariston kanssa, siis alunperin. Haiskahtaa legendaarisetla raneviritykseltä...
-
Joo tai sitten perinteinen moottorin maadoituksen puute. Maadoittaa vaijerilla. Ei olis eka... ELK
-
Jep jep... Eli huoletta v***uun sieltä :)
-
Asiasta kolmanteen. En jaksa uutta topicia tehä. Onko pensan ja dieselin vaihdelaatikoissa välitys eroja? Itsellä nyt m47. Vaihdoin pensan perän tilalle dieselin perän mutta tuntuu vieläkin kiertävän kiitettävästi n.80km/h vauhdissa. Tarkkaa en tiä ku ei nopeus eikä kierrosluku mittari toimi. Auto siis 745 d24t.
-
Ei ole.
Ainoa ero on että vitonen on -85 asti 0.83 ja -86 alkaen 0.82. Ei siis mitään merkittävää.
Laita m46 niin loikkari on 0.79. :P
-
Juu juu... No nyt vkl aikana kyseinen kaunokainen vaihtaa omistajaa :)