Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: A.H. - 06.04.2011, 23:25:51
-
No niin, öljyähän se alkoi vuotamaan vasemman vetoakselin tiivisteestä :-[ Oliskohan tuo stefa paha homma itse vaihtaa tunkin varassa taivasalla. Tukivarret ja koiranluut on vielä onnistunut mutta vetoakseleista ei ole kokemusta. Kertokaahan te joilla tästä on kokemusta, että minkälainen on prosessin kulku, ja mitä siinä täytyy otta huomioon. Vai kannataisko ajaa vaan suosiolla korjaamolle? Mutta ku autoa taas tarttee joka arkipäivä, eikä olis aikaa korjaamolle sitä kuskailla. Viikonloput on parempia ja silloin vois jotain itsekkin tehdä. :-\
-
Ei kai siinä mitään outoa ole. Tukivarsi irti rungosta tai alapallo irti. Vetaria ei tarvi irrottaa pyöränpäästä. Abs anturin johto on hyvä irrottaa.
Kampeat vetarin irti lootasta ja vaihat stefan.
Älä kääntele vetoniveliä ylisuuriin kulmiin.
Laatikkoöljyä varalle, vähän valuu ulos, astia alle.
-
No kaippa tuon vois itsekkin tehdä. Eipähän tartte lähtee raahaamaan autoa minnekkään ja saa hoitaa homman silloin ku itselle parhaiten sopii... Kiitoksia edellisestä selostuksesta :)