Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Hesetius - 14.01.2014, 16:31:53
-
Mitä eroja on tuossa 7-satkun 16v johdotuksessa tuohon 9-satkun b230f:n johotosarjoissa? onko liittimet sun muut johdotukset samat vai joutuuko purkamaan koko sarjan pois ja liittimet vaihtamaan?
-
LH:n sähköjen pitäsi olla 99,9% samat molemmissa. Olen käyttänyt onnistuneesti ristiin ko. ruiskujen osia. Vissiin venttiilikone menossa kasitappisen tilalle? Sitten, kun ihmettelet niitten vehkeitten immuja, niin laita merkille että 16-tappisen kaverina on isompi immu... Hipo-osa.
-
Juu eikun koko pakettuna on vaihtoon kone menossa kun tempasin kesällä täysinläpikäydyllä koneella olevan käyttiksen seinään :3/4 jättää sen: ja tuli vaan masennus että jos kaikki liittimet yms on koneen sähköissä erit :S Mutta hyvä jos kerta pitäs samat liittimet olla yms! Immu ja putsarikotelo just paskana koneesta kolarin takia :S
-
Siinä tapauksessa Immu ja ohjauspoksihan on aina kavereita, eli käytät vaan kasitappisen poksin ja immun, kyllä siinä pitäs suuttimet ja mittausalue riittää hienosti venttiilikoneen tehoille.
-
Tota B234F konetta ollu kahella eri imm ja kaasuläpällä. Mulla itellä se pienempi -016 loppunen imm, ulkomuistista mutuillen samaa -016 immua ollu kasitappisessa myös
-
kummassaki omassa kasitappisessa on just tuo -016 immu... Pitää alotella nyt koneen vaihto kun korttikin lähti kuivamaan ;D Laittelen viestii tänne jos ilmenee noita eroavaisuuksia jos jotakuta kiinnostaa?