Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: abody64 - 20.01.2014, 12:54:08

Otsikko: B200k säädöt
Kirjoitti: abody64 - 20.01.2014, 12:54:08
Emäntä kävi ottaan pakokaasutestin katsastusta varten.Oli menny läpi,mut jouduttu myös säätään.Säädön jälkeen rupes oireileen käyntiin lähdössä,joutuu sahaan todella pitkään ennenku lähtee,kun kaasun painaa pohjaan niin ehkä vähä paremmin lähtee käymään.Kylmänä lähtee ryypyllä hyvin,mut kuumana sahauttaa todella pitkään.Ja emäntä ei osannu sanoo miten säätivät,miten saan ruuvattua se n takas"kuntoon"elikkä mitä ovat ruuvannu ku noin rupes temppuileen??Seoksiako??
Otsikko: Vs: B200k säädöt
Kirjoitti: 240 - 20.01.2014, 13:05:09
Kaasarit ja K-Jet ennen 10/86 CO 4.5 ja HC 1000 ja sen jälkeen CO 3.5 ja HC600. Yleensähän noissa tuppaa olemaan imuvuotoa, niin menee itsekseen laihalle. Ja enempi imuvuotoa, niin HC nousee. Seosruuvi Cisacissa alareunassa piilossa. Starttisprayllä vois kokeilla onko vuotoja ja tarkastaa mielenkiinnosta, on rajoittimella varustettu pyöriä ok.
Otsikko: Vs: B200k säädöt
Kirjoitti: abody64 - 20.01.2014, 14:08:49
Pyöriä on uusi ja rajottimella.imuvuotoja en oo löytäny, mut voihan niitä silti olla.miten päin tuota sseosruuvia pitää nyt pyöritella?? :-[
Otsikko: Vs: B200k säädöt
Kirjoitti: 240 - 20.01.2014, 14:21:32
Pyöriä on uusi ja rajottimella.imuvuotoja en oo löytäny, mut voihan niitä silti olla.miten päin tuota sseosruuvia pitää nyt pyöritella?? :-[

Kokeiles vaikka puoli kiekkaa kerrallaan suuntaansa, mistä löytyy hyvä käynnistyvyys.
Otsikko: Vs: B200k säädöt
Kirjoitti: abody64 - 20.01.2014, 14:34:44
Täytyypä koittaa....Liika pitkä vieteri näin talvikeleille.