Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: kalkatin - 09.04.2011, 16:20:21
-
Moi
Mahtaako olla mahdollista että etupyörän laakeri tärisyttäisi rattiin vaikka siinä ei tunnu välystä?Autoon vaihdettu molemmat vetarit,iskarit hiluineen,jarrut hiluinee, raidetangon sisä/ulko päät,tukivarsien puslat alapallot on ehjät.Autoa kokeiltu 2 eri renkailla molemmisa volvo orginel vanteet.Molemmilla täryttää alkaa keinot loppua.
Auto on -04 v70 2.4d ajettu 240000km :'(
-
Laakeri voi olla rikki, vaikka välystä ei ole. Pieni syöpymä koolissa ei tunnu välyksenä, mutta antaa ääntä/ tärinää pyöriessään.
-
Mulla meni oikealta puolelta vaihtoon laakeri 140tkm paikkeilla. Ei tärisyttänyt rattia yhtään, alkoi vaan pikkuhuiljaa "vouvata" enemmin ja enemmin mitä kovempaa ajoi. Mitään muuta en huomannut, kun tuon äänen. Auto oli siis 2007 V70.
-
Moi
Mahtaako olla mahdollista että etupyörän laakeri tärisyttäisi rattiin vaikka siinä ei tunnu välystä?Autoon vaihdettu molemmat vetarit,iskarit hiluineen,jarrut hiluinee, raidetangon sisä/ulko päät,tukivarsien puslat alapallot on ehjät.Autoa kokeiltu 2 eri renkailla molemmisa volvo orginel vanteet.Molemmilla täryttää alkaa keinot loppua.
Auto on -04 v70 2.4d ajettu 240000km :'(
Tärisyttääkö missä nopeuksissa? Ja onhan ne vanteet olleet hyvin tasapainotettuja ja oikeilla ilmanpaineilla?
-
Moi
Kyllä ovat paineet ok ja 2 eri paikassa painotetu.Tärinä alkaa siinä 40 vauhissa ja jatkuu niin kauan kun painaa menemään.