Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Ville- - 09.02.2014, 10:04:35

Otsikko: 940 D24TIC automaatti manuaaliksi?
Kirjoitti: Ville- - 09.02.2014, 10:04:35
Olisi kiikarissa tuommoin farkku ysi deekulla, mutta tuo ZF:n automaatti ei innosta sitten yhtään.
Eli tilalle pitäisi saada manuaali aski joko M46 tai M47. M90 ei taida deekun perään olla edes kauheasti tarjollakaan ja hinnat niissä menee liian koviksi.

Eli itse kysymykseen: Mitä kaikkea pitää vaihtaa jos manualisoin ysin?
Ainakin:
Laatikko itse
Kardaani
Polkimet
Kytkin
Vauhtipyörä
ja?

Nuo saa varmaankin vaihtaa ellen ole ihan hakoteillä  :D
Otsikko: Vs: 940 D24TIC automaatti manuaaliksi?
Kirjoitti: TVS - 09.02.2014, 10:20:37
Perä. Muuten lista on suhtkoht kohillaan. Kepin ympärysmuovi tarvii vaihtaa, johtosarjaan joko vaihtaa vaihdelaatikon pala tai vetää pari johtoa yhteen ja pari manuaaliaskin kylkeen, miten tykkääki tehä.
Otsikko: Vs: 940 D24TIC automaatti manuaaliksi?
Kirjoitti: Ville- - 09.02.2014, 12:03:13
Ok, kiitos tiedosta.  :hello:
Fiksuna kaverina ostaisi varmaan suoraan manuaalin.  :D
Otsikko: Vs: 940 D24TIC automaatti manuaaliksi?
Kirjoitti: anone - 17.02.2014, 19:58:35
Ja hop, M47 ei ole turbodieselin perään saanu tehtaalta syystä että se ei meinaa kestää. Minulla olisi myydä puolisen vuotta sitten d24 perästä purettu täydellinen m46. ;)

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=42101.0 (http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=42101.0)