Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: subtrax - 21.02.2014, 01:16:53
-
Sopiiko kaikki 96-2000 luvun v40 volvojen jarrutehostimet ja hydraulikoneistot keskenään. kun itsellä 1.8l niin voiko laittaa t4 tai 2.0l koneiston ja tehostimen tuohon 1.8l? voiko tehostin olla rikki kun painaa jarrua poljin menee melkein pohjaan ja kuuluu sellainen suhahdus jostain tehostimen lähistöltä?
-
en mene vannomaan onko turbollisissa ja turbottomissa samanlaiset tehostimet voi olla mutta olisk okuitenkin vain se jarrun työsylinterin tiivisteet menny paskaks ja siks painuu pohjaan... häviääkö jarrunestettä ja onko polkimen juuri märkä... meinaan siihen olis ihan korjausarja olemassa.
-
en mene vannomaan onko turbollisissa ja turbottomissa samanlaiset tehostimet voi olla mutta olisk okuitenkin vain se jarrun työsylinterin tiivisteet menny paskaks ja siks painuu pohjaan... häviääkö jarrunestettä ja onko polkimen juuri märkä... meinaan siihen olis ihan korjausarja olemassa.
Ei tunnu/ näy mitään märkää polkimen juures. joku suhina tosiaan kuuluu kun pumppaan poljinta. Ei taida nestettäkään hävitä. Oli myös sellanen vika et ei tullu oikeesta ilmausruuvista mitään, sit kun sai sieltä tulemaan loppu vasemmasta ruuvista tulo. nyt tulee kaikista mutta ei jarruil oikeastaan mitään tee.
-
Mistäs työsylinterit kumeja saa? motonet ei ainakaan näytä myyvän.?
-
kas perhana eipä näkynytkään myyvän kuin koko sylinteriä, anteeks viärä tieto...