Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Jube - 23.02.2014, 21:00:56
-
Miten, kuinka paljon, montako viikkoa?
Millanen homma olis vaihtaa M47:n tilalle automaattilaatikko? Olis nii lepposa ajaa tomaatilla ton kepin vatkaamisen siasta. Sen tiedän itsekkin, että vauhtipyörä vaihtaa vetolevyyn ja vivustot uusiks ja näin mut millasia hommia ne on?
Mikäli tämä ois järkevä projekti niin voisin kesällä jopa vaihtaa jonkun kanssa laatikkoa, jonkun niin halutessa.
-
Olikohan tää tuohon -86 , kaasuttimella ? Poljinkombinaatio menee myös uusiksi. Jos on ruisku pitää ohjainboxia puukottaa kenties.
-
Missäpäin vaikutat? Multa löytyis täydellinen paketti ;)
-
Joo, B230K koneen jatkona toi M47 on.
Joensuussa vaikutan, mutta ennen ku rupean suuria kauppasuunnitelmia hieromaan, kiinnostais homman toteutus. Vetolevyn oon joskus vaihtanu yhteen kakssatkuun ja kone-laatikkopaketin toiseen, eli jotain pientä on tullu tehtyä.
-
Syylärin varmaan joutuu kans vaihtaan kun tomaatti vaatii lauhduttimen. toki voi käyttää erillistä lauhdutintakin. automaatin syylärissä on päädyssä se lauhdutin.
Paras tilannehan olis kun sais kaks autoo vierekkäin ja siirtelee palikat toisesta toiseen.
-
Syylärin varmaan joutuu kans vaihtaan kun tomaatti vaatii lauhduttimen. toki voi käyttää erillistä lauhdutintakin. automaatin syylärissä on päädyssä se lauhdutin.
Paras tilannehan olis kun sais kaks autoo vierekkäin ja siirtelee palikat toisesta toiseen.
Irrallinen öljynjäähdytin on varmaan kätevin, itse joskus Sierraan laittelin Saab 900:n öljynjäähdyttimen.
-
Miten, kuinka paljon, montako viikkoa?
Silloin alkuunsa kun ei vielä ollut kovin paljoa puljannut, meni automaatin muuttamisessa manuaaliksi noin 9 tuntia. Eli ei kovin montaa viikkoa. Tietysti niinpäin vaihtaessa ei ole tarvetta vaihtaa syyläriä automaatin versioon. Siinä voinee tunnin laskea lisää aikaa.
Irrallinen öljynjäähdytin on varmaan kätevin, itse joskus Sierraan laittelin Saab 900:n öljynjäähdyttimen.
Syylärissä oleva jäähy nopeuttaa vaihteistoöljyn lämpeämistä kylmässä. Erillinen jäähy on hyvä kuormittavan ajon lisäjäähdytystä varten.