Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Kasikymppi - 26.02.2014, 13:00:08
-
eli tyhjäkäynniltä nopesti kaasuttaessa korahtaa ja ottaa huonosti kierroksia.Kun peittää ilmanputsarin aukon kädellä,pelaa hyvin.mistä lähteä vikaa etsimään?
-
Jos pitää kaasua vaan pohjassa nappaako jossain kohin rajummin kierrosta? Eihän ahtimen ja ilmamäärämittarin välisessä putkessa oo vuotoa?
-
No niin IMM vaihdettu,vikakoodit luettu,imusarjan tiiviste vaihdettu ja imuvuodot tutkittu.Edelleen aivastelee ja korahtelee.Kannattaako lambdaa kokeilla vaihtaa?
-
No niin IMM vaihdettu,vikakoodit luettu,imusarjan tiiviste vaihdettu ja imuvuodot tutkittu.Edelleen aivastelee ja korahtelee.Kannattaako lambdaa kokeilla vaihtaa?
Antoiko vikakoodeja? Oliko oikeasti imuvuoto? Meneekö rikkaalle, vaiko laihalle aivastelleessaan?
Missä tilanteessa aivastelee ja korahtelee?
-
ei vikakoodeja ja ilmavuoto niin pieni ettei olisi pitänyt haitata.testin mukaan menee laihalle.Ja ainoastaan tekee noin kun tyhjäkäynniltä nopeasti kaasuttaa,ajossa ei huomaa mitään.
-
ei vikakoodeja ja ilmavuoto niin pieni ettei olisi pitänyt haitata.testin mukaan menee laihalle.Ja ainoastaan tekee noin kun tyhjäkäynniltä nopeasti kaasuttaa,ajossa ei huomaa mitään.
Lastu? Nostettuja ahtoja?
Oikeastaan ainoa syy, miksi noin tekee on IMMussa, joka voi olla likainen (=hidastunut).