Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: janne1984 - 12.04.2011, 19:05:32
-
elikkä missähän mahtaa vika piillä kun 2 tulppa nokeentuu ja muut tulpat on normaaleja eli maitokahvin ruskeita..
-
Milloin tulpat uusittu? Tulpanjohdot, jakajan kansi?
Näyttääkö tältä? (http://juniku.no-ip.org/share/volvo/venttiilivikatulpat.JPG)
Tuossa malli kuinka pakoventtiilissä kaksi halkeamaa, tupsuttihan se putkeen aikalailla...
-
ne on kaikki uusittu noin 2kk sitten tulpat piuhat koppa ja pyörijä... joo näytti tollaselta kakkos pytyn tulppa musta ja muut normeja..
-
ne on kaikki uusittu noin 2kk sitten tulpat piuhat koppa ja pyörijä... joo näytti tollaselta kakkos pytyn tulppa musta ja muut normeja..
Ohivuotomittaushan sen nyt paljastaisi jos ois mekaanista vikaa...
Ehkä jopa puristuspainemittarilla.
-
Mulla on lojunut tuo B18 / B20 koneen avaamaton yläpään tiivistesarja tuolla kaapissa jo aikansa, joten jos sitten vaikka tarvitset niin multa sen saa nopeasti ja puoleen motonetin hinnasta.
-
kiitos neuvosta.. tarvii mitata puristus paineet mulla pitäs olla se miittari mikä laitetaan siihen tulpanreikää ja startataan :)
-
noniin nyt on paineet mitattu.. joka pytty anto 12bar... ja nyt oli polttanut normaalisti eikä ollu kakkos pytyn tulppa musta.. eli joku satunnainen häikkä mikä ilmenee silloin tällöin.. tarvii pitää silmällä kyseistä pyttyä :)