Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: RokkiHedgehog - 27.02.2014, 07:14:49

Otsikko: LH 2.4 VR anturin siirto
Kirjoitti: RokkiHedgehog - 27.02.2014, 07:14:49
Millaisen triggeri pyörän pyörän tuon VR vaatii jos anturin siirtäisi kampiakselin toiseen päähän?  36/1 Triggeri pyörä löytyy valmiina B200/230 vinokoineisiin. Orginaalina potta triggeri on 60/2 Oisiko silloin 30/1 se mitä haetaan? Ai miksi? Se ois monelle helpotus jos pääsis 14kg painavasta myllyn kivestä eroon..
Otsikko: Vs: LH 2.4 VR anturin siirto
Kirjoitti: reve - 27.02.2014, 09:35:08
Tyhmempänä vois kuvitella, että kampiakselin molemmat päät pyörii aika liki samalla nopeudella.
Otsikko: Vs: LH 2.4 VR anturin siirto
Kirjoitti: miikel - 27.02.2014, 10:29:00
Millaisen triggeri pyörän pyörän tuon VR vaatii jos anturin siirtäisi kampiakselin toiseen päähän?  36/1 Triggeri pyörä löytyy valmiina B200/230 vinokoineisiin. Orginaalina potta triggeri on 60/2 Oisiko silloin 30/1 se mitä haetaan? Ai miksi? Se ois monelle helpotus jos pääsis 14kg painavasta myllyn kivestä eroon..

Jos laitat esim megasquirtin niin ei sillä ole niinkään väliä minkä anturikehän laitat sinne. Jos käytät vakio moottorinohjausta niin se on oltava ihan se sama 60/2 pyörä. Ei se kampiakseli pyöri tuplavauhtia takapuolelta verrattuna etupuoleen, se saattaisi katketa jos koittaisi tuplavauhtia pyörittää takapuolelta :idiot2: Ja se anturikehä on oltava myös samanlaisilla väleillä, että toimii oikein. Teet kopion siitä vauhtipyörällä olevasta anturikehästä ja se samaan asentoon damberpyörälle niin eiköhän tuo toimi.
Otsikko: Vs: LH 2.4 VR anturin siirto
Kirjoitti: RokkiHedgehog - 27.02.2014, 15:16:57
Jees kiitoksia, eli teoriassa onnistuu muttei käytännössä. Kiitos vastauksesta.
Otsikko: Vs: LH 2.4 VR anturin siirto
Kirjoitti: The_OttoB - 27.02.2014, 16:15:46
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9158.0

löytyi googlella.