Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Tuomas-89 - 06.04.2014, 11:51:44
-
Kysyn tuttuni puolesta kun kone käy kun vanha zetori kylmänä ja tais lämpimänä vähän pitää ääntä.
Lisäksi ei meinaa ottaa ajon aikana kunnolla kierroksia ja sit hetken päästä ottaa, eli kierrokset jää johonkin tiettyyn rajaan hetkeksi ja sit nousee.
-
Kysyn tuttuni puolesta kun kone käy kun vanha zetori kylmänä ja tais lämpimänä vähän pitää ääntä.
Lisäksi ei meinaa ottaa ajon aikana kunnolla kierroksia ja sit hetken päästä ottaa, eli kierrokset jää johonkin tiettyyn rajaan hetkeksi ja sit nousee.
Niin mikä se itse kysymys on? :nuhtelu
-
....ja muuta????
-
Et kone käy oudolla käynti äänellä verrattuna omaan D5 ja motarilla ei välillä anna kierroksia vaikka painais kaasun pohjaan et jää kierrokset esim 3000 ja hetken päästä antaa sit kierroksia. Välillä toimii ihan normaalisti, vikakoodeja ei anna mut ollaan epäilty suutin vikaa nyt toistaseks
-
kukaan ei osannut täällä vastata niin turbon letkut vuosi ja yks suutin ei oikein toiminut
-
Kiitos ratkaisun kertomisesta täällä, pisteet siitä. :)
Virtuaalidiagnoosi on yksi vaikeimpia lajeja, joka tahtoo jäädä toisinaan ammattilaisiltakin tekemättä. Auton tarkastelu ja tutkiminen paikan päällä tuottaa usein parempia tuloksia.
Oppiminen ei koskaan ole helppoa kun joutuu nollilta aloittamaan, mutta tieto ja kokemus säilyy. O0
-
Mulla teki ensimmäisen kerran noita temppuja kun oli turbolle menevä letku veltostunut ja korjautui sen vaihdolla.Toisen kerran magneettiventtiili teki aikaisemmassa viestissä olleen/tyyppisen oireen eli kun kiihdytti reilusti ei antanut kierroksia kuin n.3000.Mutta kun vaihtoi isommalle niin palautui ennalleen ja vikakoodista tiet johtivat magneettiventtiiliin joka on vaihdettu myös ja auto toimii nyt normaalisti.