Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: jari288 - 06.04.2014, 19:46:20
-
Juu elikkäs vaihdoin autoon imm ja egr magneetti venttiilin ja ahtopaine tunnistimen nii nyt syö parissa tunnissa akun kuiviin... lataa oikein 14.4V
-
Jos menee oikeesti parissa tunnissa tyhjiin niin luulis jonkun paikan alkavan jo lämpiämään?? ??? Onko akku kuinka vanha, sehän voi kuolla tuosta vaan varoittamatta. Akun kaapelit, ja kengät nekin voivat aiheuttaa vaikka mitä ihmeitä.
-
Akku on päivän vanha, ku sitä kans eppäilin..
-
Ei muuta kuin mittaamaan virrankulutusta kun virrat ei ole päällä. Mutta tässä operaatiossa on syytä pitää ajatus mukana. Lue vaikka seuraava topic:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9108.0
Ja lue ihan oikeasti ajatuksella, ei se vaikeaa ole mutta virrankulutusta mitatessa pitää silti pitää mielessä tarkkaan mitä on tekemässä, väärällä mittauksella kun hajoittaa mittarin, auton tai molemmat.
-
Kiitos vinkistä vika korjattu. Startti vika.
-
Mikä ohjaa noita lämppärin lähdössä olevia nesteenlämmityshehkuja TDi:ssä? Kun alkoi taas purkaa akkuja niin mittailin ja poistin Starter motor/Coolant heater plug(tjsp.) sulakkeen, sinne veti noin 16A virtaa... Tuolla korjaantui, ilmeisesti. Tuo Main keskuksen kuva kannessa on kevyesti suuntaa antava, startti toimii ilman sitä sulakettakin ihan täysin.
-
Moottorinohjain ohjaa lämmitystulppien kaksoisrelettä, joka on (ainakin V70 tdi:ssä) moottorinohjainlaatikon etureunassa, moottorinohjainlaatikon ulkopuolella heti nähtävissä, kun konepellin nostaa, ojanpuoleisesta etuvalolyhdystä vaaksa taaksepäin. Olisiko vika tuossa releessä?