Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: wwaadd - 07.04.2014, 21:57:38

Otsikko: Motec 850r
Kirjoitti: wwaadd - 07.04.2014, 21:57:38
Tere. onko kellää kokemusta volvossa motecin moottorinohjauksesta. oli suunnitelmissa että alkaisisin laittamaan motecin itselle 850ärrään kun suurenee turbo ja suuttimet armeijjan aikana? paukkusysteemit ja launch control olis tulossa. ei vaa oo sattunu kertaakaa ettee tääl kettää et kuka ois laittanu motecin autoonsa...
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: Sute - 08.04.2014, 10:24:15
Tere. onko kellää kokemusta volvossa motecin moottorinohjauksesta. oli suunnitelmissa että alkaisisin laittamaan motecin itselle 850ärrään kun suurenee turbo ja suuttimet armeijjan aikana? paukkusysteemit ja launch control olis tulossa. ei vaa oo sattunu kertaakaa ettee tääl kettää et kuka ois laittanu motecin autoonsa...

Ei kait Motecissa ole mitään kummempaa verrattuna muihin aftermarket ruiskuihin. Omassa V40:sessä on Vipec i88.
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: Make - 08.04.2014, 11:45:11
Meinasitko käyttöautoon vai harrasteautoon laittaa Motecin?
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: wwaadd - 11.04.2014, 15:42:34
siis joo käyttöautoon tullee. kuinkas nii?
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: Masa71 - 11.04.2014, 16:31:04
Kaverilla oli  joku vuosi sitten  vanhempi ( M4 ) Motec 7-satkussa ja sitä tuli asenneltua/säädeltyä.
Nykyään  Motecci ei niinkään erotu muista ruiskuista mut silloin se oli yhtä juhlaa kun käytännössä mitkä tahansa anturit kelpas ja mikä tahansa triggeröinti onnistui " tosta vaan"  :smitten:
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: Make - 15.04.2014, 18:26:20
siis joo käyttöautoon tullee. kuinkas nii?
Aika pitkälle tuo vakiokin riittää ja ei ole sitä "rassaamisen" vaivaa.
Otsikko: Vs: Motec 850r
Kirjoitti: wwaadd - 17.04.2014, 18:16:23
ajatuksena on kyll sellane et saahaa turhia osia pois välistä kun konehuone muuttuu tod.näkösesti aika palijo