Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Anttikan - 22.04.2014, 17:25:16

Otsikko: Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.
Kirjoitti: Anttikan - 22.04.2014, 17:25:16
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.

Otsikko: Vs: Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.
Kirjoitti: arska11 - 22.04.2014, 20:14:07
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.

Jos siis olet vaihtamassa sitä laatikon päässä olevaa sylinteriä, niin sehän on suht helppo homma.
Eli ota syylärin sähköflekti pois edestä että saat tilaa ja sittenhän se työsylinteri näkyykin siinä laatikon kyljessä.
Nesteputki irti 10mm tai 11mm kiintoavaimella muistaakseni ja itse sylinterihän on u-sokalla kiinni, eli tarvitset levittävät sokka pihdit, joilla saat sen pois paikaltaan ja sen jälkeen uusi sylinteri paikalleen päinvastaisessa järjestyksessä.
Sitten vielä kytkimen ilmaus ja koeajolle... ;)
Otsikko: Vs: Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.
Kirjoitti: Juzi - 22.04.2014, 20:18:46
Mun mielestä tossa on jo lootan sisällä se työsylinteri vai vaihtuko sopivasti vasta 98 mallissa?
Otsikko: Vs: Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.
Kirjoitti: Anttikan - 23.04.2014, 07:37:54
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.
Otsikko: Vs: Volvo V70 2.5 20V v1997kytkimen työsylinteri millanen homma vaihtaa.
Kirjoitti: arska11 - 24.04.2014, 06:18:43
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.

No, sitten siinä onkin hieman isompi homma... :o ;)