Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Anttikan - 22.04.2014, 17:25:16
-
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.
-
Nii tarttis vaihtaa toi työsylinteri millanen homma mahtaa volvossa olla.
Jos siis olet vaihtamassa sitä laatikon päässä olevaa sylinteriä, niin sehän on suht helppo homma.
Eli ota syylärin sähköflekti pois edestä että saat tilaa ja sittenhän se työsylinteri näkyykin siinä laatikon kyljessä.
Nesteputki irti 10mm tai 11mm kiintoavaimella muistaakseni ja itse sylinterihän on u-sokalla kiinni, eli tarvitset levittävät sokka pihdit, joilla saat sen pois paikaltaan ja sen jälkeen uusi sylinteri paikalleen päinvastaisessa järjestyksessä.
Sitten vielä kytkimen ilmaus ja koeajolle... ;)
-
Mun mielestä tossa on jo lootan sisällä se työsylinteri vai vaihtuko sopivasti vasta 98 mallissa?
-
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.
-
Joo kattelin konehuoneeseen ni sisäinenhän se on et pitää vissiin irrottaa koko laatikko.
No, sitten siinä onkin hieman isompi homma... :o ;)