Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Juuso.T - 26.04.2014, 13:43:32
-
Aloin tossa volvoon vaihtaa laatikkoa,työsylinteri tuntuu olevan helveti kovaa kiinni seekeri on jo irrotettu,mutta ei liiku onko siinä jokin muunlainen lukitus?.
Auttakaa miestä hädästä pitäs maitokauppaan päästä :hello:
-
Ei siinä muuta lukistusta ole kuin se rengassokka.
-
Ei siinä muuta lukistusta ole kuin se rengassokka.
Kiitokset :),lähen selvittää kuinka se puretaan sieltä poijes
-
Sain purettua,mutta ostamani laatikko ei käykkään autoon :D,nyt kuljetaan sitte bussilla tai kehitetään jotain.
-
Sain purettua,mutta ostamani laatikko ei käykkään autoon :D,nyt kuljetaan sitte bussilla tai kehitetään jotain.
Miksi ei käy? Eikö ole volvosta alunperin vai missä tökkii?
-
Miksi ei käy? Eikö ole volvosta alunperin vai missä tökkii?
Alkuperänen on nappivitosella oleva salkku,tuo toinen on kovallavitosella oleva ilmeisesti M46,sehä on parikytä senttiä lyhyempi ja kiinnikkeet aivan erinlaiset,pitää taikoa vissii pidempi kardaanin pala siihen?,ja kiinnikkeet tehdä ite tai keksiä jtn muuta ???
-
Alkuperänen on nappivitosella oleva salkku,tuo toinen on kovallavitosella oleva ilmeisesti M46,sehä on parikytä senttiä lyhyempi ja kiinnikkeet aivan erinlaiset,pitää taikoa vissii pidempi kardaanin pala siihen?,ja kiinnikkeet tehdä ite tai keksiä jtn muuta ???
Joo kardaanin mitta vaihtelee laatikon mukaan. M45 neljävaihteinen, M46nappifemma ja M47 kova vitonen. Eikö muka oo oikeella kohtaa reiät niissä palkeissa?
-
Joo kardaanin mitta vaihtelee laatikon mukaan. M45 neljävaihteinen, M46nappifemma ja M47 kova vitonen. Eikö muka oo oikeella kohtaa reiät niissä palkeissa?
Noita on vinolla ja pystyllä tukikumilla, eli lootanpalkkeja on ainakin kahta sorttia(plus ranskanpaskalla vielä tosi eksoottinen latta-putki-viritys kun loota metrin edempänä kun moottorilla varustetuissa). Palkille on pohjassa kyllä reiät valmiina.
-
Noita on vinolla ja pystyllä tukikumilla, eli lootanpalkkeja on ainakin kahta sorttia(plus ranskanpaskalla vielä tosi eksoottinen latta-putki-viritys kun loota metrin edempänä kun moottorilla varustetuissa). Palkille on pohjassa kyllä reiät valmiina.
Hetkeen en ole kunnolla laatikkoo pyöritellyt, mutta olikos se kannake mihin kumi tulee laatikon päässä irroitettavaa mallia? Eli ottaa sen uuteen laatikkoon?
-
Vaihdettava on myös se vaihdelaatikon palkki muistelisin.
-
ellei reikää ole valmiina niin eikö sellasen nyt nopeasti kairaa ja laittaa läpipultin ?
-
Sovelsin siihen lyhyeen itse kiinnikkeen saa nähä kestääkö :D,tuo uusilaatikko on vissiin joskus vaijeri käyttönen ollut,laitoin siihen nuo neste hilppeet kiinni,niin kytkin ei ota kiinni,miksei? :-\