Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Anttikan - 29.04.2014, 08:55:37
-
Nii olisi tollanen vika koetaulussa palaa valo moottorin sähköongelmasta..
Ilmamassa mittari on vaihdettu reilu vuosi sitten uuteen.
Kävin vikakoodeissa ja herjasi ilmamassa mittaria
Onko nää oikeesti näin heikkoja että joutuu joka vuosi uusimaan.Löytyykö putsaukseen jotain hyvää ainetta.
-
Kandee puhdistaa se liitin ens alkuun ja laittaa jotakin kontaktispraytä, tai liitosvaseliinia.
http://tuontitukku.fi/tuote/crc-ilmamassamittarin-puhdistusspray-405-puhdistusaine-ilmamassa-antureille/5412386210099/
Kestävyyteen vaikuttaa suuresti, että onko kyseessä alkuperäinen, vai harakiriosa?
-
Ostin just ton volvon ja entinen omistaja sanoi tilaanneensa osan retal stores finland nimisestä paikasta ja hintaa oli 185e.
Mitenköhän saisin selville että on oikeanlainen anturi kyseessä.
-
No nyt on puhdistettu anturi ja liittimet putsailin siinä samalla kaikki muutkin liittimet.
Koe ajo tehty näyttäis pelittävän mutta valo palaa edelleen otin akkukaapelin irti joksikin aikaa ja käyn uudelleen kokeilemassa saa nähä pysyykö kunnossa ja kuinka kauan.
-
Ostin just ton volvon ja entinen omistaja sanoi tilaanneensa osan retal stores finland nimisestä paikasta ja hintaa oli 185e.
Mitenköhän saisin selville että on oikeanlainen anturi kyseessä.
siis nettivaraosa.fi:stä. lukeeko siinä bosch kyljessä? jos ei ni sit on harakiri
-
Joo ei lue harakiri osa on mut putsasin eilen ja nyt loppus nykiminen mutta tyhjäkäynnillä kiekat vaeltaa välillä 500-1000 välillä.