Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: vaisvi-s - 21.04.2011, 13:19:21
-
En lötäny kuin yhde releen paisuntasäiliön kyljestä,Musta mötikkä.Tarkotus olis löytää,bensapumpun ja ruiskun releet käyntihäiriöiden takia.autohan on,740GLE,1990.Moottorin tyyppiä en tiedä.
-
Vaihdekepin etupuolella, tuhkaluukun takana. Sulakkeista vielä keulaanpäin.
Bensapumpun rele on kuskin puoleisessa laidassa, pitkulainen. Jos vaihdat uuteen niin pitää olla samanvärinen kuin vanha (eriväriset ovat erilaisia).
-
Ja luultavasti vihreä bensapumpun rele.
Moottorisi tyyppi on hyvin todennäköisesti B230F tai B200F riippuen onko 2.0 vai 2.3 litrainen. :)
-
Ja luultavasti vihreä bensapumpun rele.
vaihtoehtona valkea
-
Ehkäpä mieluummin tuo valkea ellei satu olemaan mekaaninen ruisku ::). Vihreä on yleensä "keljujetteihin".
Moottorikin selviää katsomalla rekisteriottesta iskutilavuuden ja tunnus on F niinkuin Federal tai mahdollisesti se toinen kirjain lisää.
Jos auto on USA:sta tuotu, tuo GLE tunnus voisi viitata B234F -moottoriinkin - 16 venttiilinen kone. Suomeen suoraan tuodut ovat sitten GLT tunnuksilla ja suihkutusjärjestelmä LH 2.4 noissa 16V koneissa. Ilmeisesti on kuitenkin 8V-kone ::). Tuo löytämäsi rele on mahdollisesti suutinrele.
-
Ehkäpä mieluummin tuo valkea ellei satu olemaan mekaaninen ruisku ::). Vihreä on yleensä "keljujetteihin".
Ais perhana niinkös päin se olikin ;D