Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: UrhoKakkonen - 10.05.2014, 14:25:14
-
Olen metsästämässä uutta pitävämpää kytkin V70 2.5tdiihin vm 1999 ja pitäs tietää mikähän laatikko tuossa koneen päässä on? Onko niissä paljonkin mahdollisuuksia vai onko näissä diisseleissä vaan yhtä mallia käytetty? D24sen vauhtista oon aatellu ja ehkä sre 763 asetelmaa jos nyt oikein muistin mutta levystä en tiedä vielä mistä sais. jousitettu sintteri olis ihan kiva kyllä.
-
M56L2. Mutta sitäki on useampaa erilaista.. D24t vauhtis käy. Ps. Ei mulla luista ollenkaa vaikka vääntö menee yli 500nm tällä hetkellä. Vauhtipyörä vaan pohjaa.
-
Mistäs tuon voi sitte oikeen varmistaa? Eikös sula ollu hiukan enemmän kans viriä tuossa? itellä isompi tbo putki 3" imurja puhistettu ja purseet poistettu + evry tällä hetkellä. piti se softia oikee rullilla mut ne rahat meni emännän autoon. Tuo luistelee välillä kolmosellakin mut ylees vasta nelosella. Hyllyssä ootta pariki uutta mappia mut en oo saanu niitä paikallen. Jos vaikka myöhemmin sais uuet suuttimet välijäähyä sun muuta nii ei tarttis sitte kytkytintä vaihella taasen.
-
Mistäs tuon voi sitte oikeen varmistaa? Eikös sula ollu hiukan enemmän kans viriä tuossa? itellä isompi tbo putki 3" imurja puhistettu ja purseet poistettu + evry tällä hetkellä. piti se softia oikee rullilla mut ne rahat meni emännän autoon. Tuo luistelee välillä kolmosellakin mut ylees vasta nelosella. Hyllyssä ootta pariki uutta mappia mut en oo saanu niitä paikallen. Jos vaikka myöhemmin sais uuet suuttimet välijäähyä sun muuta nii ei tarttis sitte kytkytintä vaihella taasen.
m56L2 on eri välityksellisiä versioita. Olikoha 3,77 mikä on tuon ikäsessä tdissä. Ja eri moottoreissa on kytkinkoppa erilainen tai startti eri puolella. Kytkinkoppa on kaikissa volkkaridiisseleissä sama.
-
ok eli välitykset on vaan erilaisia. tuolta race.fi:stä kyselin noita kytkin osia ja tuo tieto on vielä vajaata et mikä tuos on. Asetelma, massalevy ja laakeri löytyis mut ei jousitettua sintteriä. ainakaan vielä. Kiitokset tuosta. =)
-
Tuosta vin-koodistahan sen näkikin. M56, M59 manual gearbox koodin mukaan. eli kahta erillaista välitystä tuossa sitte olemassa tuosta laatikosta?
-
semmonen kysymys vielä et ku pistää tuon kiinteen vauhtiksen niin toimiiko se orkkis työsylinteri enää vai pitääkö sille tehä jotain?
-
Tuosta vin-koodistahan sen näkikin. M56, M59 manual gearbox koodin mukaan. eli kahta erillaista välitystä tuossa sitte olemassa tuosta laatikosta?
M59 Taisi olla lukollinen laatikko. On käytetty ainakin 850R:ssä
-
No se olis hieno peli se..=) mahtaako semmosia olla missää? =)
-
Bensassa ja diisselissä on startti eri puolella ja vag-dieselin ja bensa-volvon kytkinkoppa eri.
-
No hitto...=)
-
Mites toi sre asetelma eroaa tavallisesta?