Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Jarham - 11.05.2014, 21:18:28
-
Eli mitä eroa v70 mk1 / 850 mallisten vetoakseleissa on eroa manuaali ja automaattiloota versioissa.. Käyvätkö keskenään..
Ebayn kautta olisi paljonkin akseleita tarjolla mutta kun ei niissä monestikkaan mainita käykö manuaaliin tai automaattiin, joten käykö ne ristiin?
Taitaa olla jälleen tosta mossesta menossa apukuskin puoleinen sisempi nivel. >:(
-
Eli mitä eroa v70 mk1 / 850 mallisten vetoakseleissa on eroa manuaali ja automaattiloota versioissa.. Käyvätkö keskenään..
Ebayn kautta olisi paljonkin akseleita tarjolla mutta kun ei niissä monestikkaan mainita käykö manuaaliin tai automaattiin, joten käykö ne ristiin?
Taitaa olla jälleen tosta mossesta menossa apukuskin puoleinen sisempi nivel. >:(
Jos en aivan väärin muista, niin ero olisi nimenomaan sisäpäässä...
-
Mistähän moiseen saisi varmistuksen
-
Alvadin mukaan kummassakin olisi sisäpäässä laatikon sisään menevissä booreissa 26 uraa ja ulommat nivelet onkin samat.. Pituus on sama mutta varaosanro eri man vs aut. http://www.doninmaailma.com/23253380 Tollaisen jutun löysin aiheesta ja kuvan perusteella sisempi malja näyttää manuaalissa erillaiselta.. Olisikohan samanlainen kuulalaakeriversio kuten ulompi nivel.
Tomaatissahan se on tripoidinivel, vaan kävisi kaiketi silti ??