Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: jvVolvo - 27.06.2014, 12:47:25
-
Tuollaista mietin että tarvisi saada lh2.4 sopimaan b19a koneseen niin mitä kaikkea muuta hankalaa siihen sisältyisi kuin kampiakselin asentotunnistimen saaminen koneeseen kiinni?
Tuollainen on b200f
(http://i.imgur.com/TO4EpSR.jpg)
Ja b19a tämän näköinen
(http://i.imgur.com/r0GYkWj.jpg)
Voisikohan tuohon kymppisarjalaiseen saada sen telineen kiinni vaikka ei ole noita "pullistuksia" kierteille? Todella ohueksi tai puhki menisi reikät jos tuohon sen laittaisi sopimaan, ellei sitten asentaisi hieman ylemmäksi telinettä ja sitten telineestä ottaisi siivua sen verran että anturi on riittävän lähellä.
-
Kurkkaa nakuanturin paikka. Jos sitä pattia ei ole, niin tulee vitullinen säätö sen saamiseks kiinni. Ite en ole meinaan viel keksinyt miten sen saan :D
-
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=158011
Tuosta kun rullailet alaspäin niin alkaa hahmottua.
-
Itellä meni hyvi ku teki kierteet mahollisimma lähelle alareunaa, nakuanturillekkii löyty tasane kohta 2 pytyn kohdalta.
Joku 0.5mm joutuu anturitelineen päältä hiomaa tavaraa pois.
-
B19A lohkoon tuli kanssa tehtyä paikka nakuanturille, hyvinkin simppeli homma.
-
Joo siinä kakkospytyn paikkeilla on sellane köntti ni siihen sitte täytyy soveltaa se anturi.