Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: jvVolvo - 27.06.2014, 12:47:25

Otsikko: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: jvVolvo - 27.06.2014, 12:47:25
Tuollaista mietin että tarvisi saada lh2.4 sopimaan b19a koneseen niin mitä kaikkea muuta hankalaa siihen sisältyisi kuin kampiakselin asentotunnistimen saaminen koneeseen kiinni?

Tuollainen on b200f
(http://i.imgur.com/TO4EpSR.jpg)

Ja b19a tämän näköinen
(http://i.imgur.com/r0GYkWj.jpg)

Voisikohan tuohon kymppisarjalaiseen saada sen telineen kiinni vaikka ei ole noita "pullistuksia" kierteille? Todella ohueksi tai puhki menisi reikät jos tuohon sen laittaisi sopimaan, ellei sitten asentaisi hieman ylemmäksi telinettä ja sitten telineestä ottaisi siivua sen verran että anturi on riittävän lähellä.
Otsikko: Vs: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: Kaziganth - 27.06.2014, 12:59:59
Kurkkaa nakuanturin paikka. Jos sitä pattia ei ole, niin tulee vitullinen säätö sen saamiseks kiinni. Ite en ole meinaan viel keksinyt miten sen saan :D
Otsikko: Vs: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: janne81 - 27.06.2014, 13:39:38
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=158011

Tuosta kun rullailet alaspäin niin alkaa hahmottua.
Otsikko: Vs: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: Denso - 28.06.2014, 17:56:37
Itellä meni hyvi ku teki kierteet mahollisimma lähelle alareunaa, nakuanturillekkii löyty tasane kohta 2 pytyn kohdalta.
Joku 0.5mm joutuu anturitelineen päältä hiomaa tavaraa pois.
Otsikko: Vs: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: sekokupu - 28.06.2014, 18:10:37
B19A lohkoon tuli kanssa tehtyä paikka nakuanturille, hyvinkin simppeli homma.
Otsikko: Vs: kymppisarjalaiseen lh2.4
Kirjoitti: jvVolvo - 29.06.2014, 01:14:28
Joo siinä kakkospytyn paikkeilla on sellane köntti ni siihen sitte täytyy soveltaa se anturi.