Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: väsyttää - 09.07.2014, 17:34:17
-
Olis tässä tarkotuksena seiskasta repiä B200F pihalle ja latoa sinne tilalle vakio B230ET, aiheuttaa vaan nyt suurta hämmennystä että minkälainen vauhtipyörä sinne menee, käsittääkseni se vaikuttaa asiaan että uudessa koneessa on Motronic hilppeet?
Tekniikanluovuttajassa on tosiaan B230ET:n perässä vain rikkinäinen automaattiloota, seiskasta löytyy M47 joka on tarkoitus sinne jättää. Kestää jos kestää, vaihdetaan jos ei kestä. Kytkimeks on hankinnassa B230ET vakiokytkin.
Ei ummarra näiden päälle vielä juuri mitään, tekemällä oppii mutta tällee köyhänä joutuu kyselemään että osaa ostaa oikeet osat kerralla.
-
Riippuu ihan millä moottorinohjauksella meinaat sitä ajaa? Motikassa on alunperin vauhtipyörän ulkokehällä nasta mitä YKK-anturi lukee. LH-jetissähän on sitten taas se perinteinen 60-2 pottapyörä. Eli vauhtipyörät eivät käy päikseen eri moottorinohjauksiin.
-
Ainiin tuokin pitäs selvittää vielä.... B200F on vissiin LH-Jetti... pystyykö sillä sitten ajamaan ton koneen kans vai tuleeko probleemaa kun vaihtaa vaparista turboon?
Onnistuuko se nyt sitten niin että b230et + vakiokytkin setin kaveriks nakkaa vaan nyt käytössä olevan vp:n ja lootan. Vai meneekö noi sitten taas päikseen.
-
Meinataanko tämä katsastaa?
Joka tapauksessa pässee helpommalla kun hommaa Lh 2.4 turboboxit/lastut. Sähkötöissä säästää vuoden hermopillerit.
-
Oletusarvona on että katsastetaan. Lopputulosta ei voi koskaan tietää...
Pitänee laittaa sitten noita sähköhilujakin ostoslistalle.