Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: Cyclone - 11.07.2014, 12:46:22
-
Moro. Eli vaihtelin tuossa saastenokan tilalle B-nokan ja meno muuttui kyllä pirtsakammaksi, mutta tyhjäkäynti alkoi asennuksen jälkeen seilaamaan ja välillä tippuu niin alas että lambda valo syttyy, mutta häviää kun pikkusen käyttää kierroksia. Ajotukset ainakin merkkien mukaan on just kohillaan. Ei oo vielä montaa kilometriä ajettu, niin meinasin sitä että säätääkö toi vielä niitä arvoja? Ja moottori on b230f lh2,4:llä.
-
Moro. Eli vaihtelin tuossa saastenokan tilalle B-nokan ja meno muuttui kyllä pirtsakammaksi, mutta tyhjäkäynti alkoi asennuksen jälkeen seilaamaan ja välillä tippuu niin alas että lambda valo syttyy, mutta häviää kun pikkusen käyttää kierroksia. Ajotukset ainakin merkkien mukaan on just kohillaan. Ei oo vielä montaa kilometriä ajettu, niin meinasin sitä että säätääkö toi vielä niitä arvoja? Ja moottori on b230f lh2,4:llä.
Säätäähän se. Oikeastaan fiksumpi ottais nyt akun irti hetkeksi että sopeutumat nollautuis.
-
Ok. Kiitos neuvosta. Täytyypä kokeilla.
-
Nollasin ja vieläkin käynti huojuu samalla tavalla.
-
Nollasin ja vieläkin käynti huojuu samalla tavalla.
Ootko minkä verran ajanut nollauksen jälkeen? Tosin tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus tuo F-koneen humppaava tyhjäkäynti kun saastenokka vaihdetaan johonkin käyttökelpoisempaan.
-
Ootko minkä verran ajanut nollauksen jälkeen? Tosin tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus tuo F-koneen humppaava tyhjäkäynti kun saastenokka vaihdetaan johonkin käyttökelpoisempaan.
70 kilsaa suunnilleen tullu ajeltua. Ei ainakaan anna mitään vikakoodeja.
-
Vähän ehkä noloa, mutta auto pelittää nyt hyvin. Ja syynä oli yhen hampaan heitto ajoituksessa. Pieni hammashihnajumppa ja kaikki hyvin. B-nokka toi ihan hyvin eloa tähän vehkeeseen, vai liekkö vaan psykologista :idiot2: