Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: yötyömies - 18.07.2014, 04:28:14
-
Eli lähtee ainakin näillä kesäkeleillä hyvin käyntiin, mutta kun painaa kaasua niin ikäänkuin kuolee hetkeksi.
Jonkun aikaa kun on lämmenny niin toimii ihan ok.
Ei herjaa mitään, lämpömittarikin näyttäis toimivan ihan normaalisti.
Kulutus on ehkä runsaan oloinen, ei vielä varmaa tietoa, on ihan tuore hankinta.
Ei vaan voi lähteä heti ajamaan, vaan on saatava ensin lämpiämään.
Mistähän alottais ton setvimisen?
Ekana tuli mieleen lämpöanturi, mutta mutta....
Tokana imuvuoto, tyhjäkäynti n.1000rpm..... paljonkohan kuuluis olla?
-
Oletko kurkannut virranjakajan kannen alle etsien merkkejä läpilyönneistä?
Mielestäni oireet on sen kaltaiset, että polttoaine ei "jaksa" syttyä
-
Kiitos vaihtoehdosta, joka ei tullu itselle mieleen. Sietää kuitenkin lämmettyään hyvin kuormittamista. Eli kun työpaineet on maksimissan, niin kipinä jaksaa palaa. Mutta tarkistan asian kun kohta menen pajalle.
Oire on siis sen oloinen, että olis ikäänkuin seokset laihalla kylmänä....