Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: juriihi - 16.08.2014, 13:32:40

Otsikko: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: juriihi - 16.08.2014, 13:32:40
Mikä olikaan vaikutus Motronicin sisäillä sinisellä 7.asentoisella säätöpotikalla?? Olen aikaisemmin lukenut näillä sivuilla aiheesta ja olipa joku laittanut arvotkin näkyviin, mutta en löydä juttua sitten millään haulla... saisiko hippasen apuja, Kiitoksia!!  :hello:
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: Rivipumppu - 16.08.2014, 23:07:09
Mikä olikaan vaikutus Motronicin sisäillä sinisellä 7.asentoisella säätöpotikalla?? Olen aikaisemmin lukenut näillä sivuilla aiheesta ja olipa joku laittanut arvotkin näkyviin, mutta en löydä juttua sitten millään haulla... saisiko hippasen apuja, Kiitoksia!!  :hello:

Vahvasti epäilen.
Se taitaa olla 8 asentoinen, ja vieläpä digitaalinen (dippikytkinrivi)?

http://volvospeed.com/vs_forum/topic/140233-motronic-44-overview/
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: mestari sarjassaan... - 17.08.2014, 00:04:55
seos ja ennakko.. muistaisin ett asennot 2 ja 3 lisäis bensan määrää, 4 vähentäis bensan määrää, 5 vähentäis ennakkoa, 6 ja 7 lisäis molempia samanaikaisesti.. näin siis muistaisin..
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: juriihi - 17.08.2014, 09:25:27
Vahvasti epäilen.
Se taitaa olla 8 asentoinen, ja vieläpä digitaalinen (dippikytkinrivi)?

http://volvospeed.com/vs_forum/topic/140233-motronic-44-overview/

Boxi oli levällään tuossa. Siinä samalla tarkistelin ja varmistelin, että lastu oli vaihdettu alkuperäisestä viri,viri russakkaan. Päällä oli tarra bsr 7000rpm. Niin siinä samalla katselin sitä pyöritettävää sinistä kytkintä johonka kyllä pääsee käsiksi ilman boxin aukaisemista, kyljessä suojatulppa. Kyllä siinä oli seitsemän asentoa 1.....7 ja pyöritettävää mallia ja lukittuu joka asennon kohdille, nyt kytkin oli asennossa 1. Onhan tuolla entinen omistaja päästellyt näillä säädöillä. Moottorina toimii b230et..
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: sekokupu - 17.08.2014, 10:41:15
Vahvasti epäilen.
Se taitaa olla 8 asentoinen, ja vieläpä digitaalinen (dippikytkinrivi)?

http://volvospeed.com/vs_forum/topic/140233-motronic-44-overview/

Juriihilla taitaapi olla kyse vanhemmasta 740:n motronicista (liekkö versiota 1.1 tms?) eikä tästä uudemmasta 4.4:sta mitä on tinakoneitten kaverina.
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: juriihi - 17.08.2014, 13:04:34
Juriihilla taitaapi olla kyse vanhemmasta 740:n motronicista (liekkö versiota 1.1 tms?) eikä tästä uudemmasta 4.4:sta mitä on tinakoneitten kaverina.

vanha on juu, vm-87, seitennelikantti. Originelli turpo :-)
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: bolinder - 17.08.2014, 14:28:42
Lainaus
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=31247.0
Otsikko: Vs: Motronicin sisäinen "sininen"-ruuvi?
Kirjoitti: juriihi - 17.08.2014, 14:41:12

Juuri tätä etsin. Iso kiitos bolinderille!!!!