Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: lintta - 03.09.2014, 15:11:06
-
Ei tuo toinen kotimainen oikeen taitu niin minkä näistä adaptereista käy tinakoneen pysty asennukseen bmw m3 zf320 laatikolle? Vai käykö mikään?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/motor-_-tuning/adapterplattor/adapter-plattor/volvo-vit-motor-/index.html
-
Ei tuo toinen kotimainen oikeen taitu niin minkä näistä adaptereista käy tinakoneen pysty asennukseen bmw m3 zf320 laatikolle? Vai käykö mikään?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/motor-_-tuning/adapterplattor/adapter-plattor/volvo-vit-motor-/index.html
Toka (Vit motor- Rak) jos se ZF on sama(nlainen) kuin Bemun 525 dieselissä. Tosin tuolla sivulla puhutaan M3 getragista, siihen hilut siellä alempana...
E: samaan hengenvetoon voisin kysäistä itsekin tässä että kuka on hitsaillut menestyksellä noita kytkinkoppia (ja suostuu tekemään uudestaankin...)?
-
E: samaan hengenvetoon voisin kysäistä itsekin tässä että kuka on hitsaillut menestyksellä noita kytkinkoppia (ja suostuu tekemään uudestaankin...)?
Kysyppä tuolta.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=32732.0
-
Kysyppä tuolta.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=32732.0
Kiitos ja kumarrus.
-
Eilen kyselin kaverilta asiasta kun bemareitten kanssa pelannut niin oli Kojontin kanssa samaa mieltä asiasta että tuo toiseksi ylin vaihtoehto olisi oikea.
Sain tälläisen vastauksen: "Toi e30 m3 on samaa moottorisukua kun mun kone (535), m5 ym. Samat laatikot sopii. E36 m3, muut e36 6-cyl koneet, myös diesel ja vanha pikkukutonen niinku villellä (e30 325?) on sun laatikolle sopivia (zf320). Sitten on vielä jotain poikkeuksia kuten uudemmat 6-cyl dieselit. Onko tarpeeksi vaikeesti selitetty?"