Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: mehtojarvi - 03.09.2014, 17:14:22
-
Tuli tuossa purettua oman t5:sen manuaali loota,viaksi löytyi yksi katkennut vaihteen siirtoakseli osanumero oli 1 377 914, kävisikl kyseinen osa turbottomasta manuaali 850 volvon lootasta?myös 2kpl syncroja oli kulunut terävä hampaiseksi,onko kukaan kysellyt uusien hintoja?
-
Laatikot on käytännössä samoja oli auto sitte turbo tai vapari. Eroja M56:ssa on vain 1., 2. ja 5 vaihteiden välityksissä sekä perävälityksessä. Lisäksi joissain on nopeusmittarin anturi laatikon kyljessä, esim. 2.0 10V. Eli kyllä pitäisi käydä.
Synkroista en osaa sanoa.
-
T5 loota on ihan sama M56 noilla aprillin kertomilla eroilla mutta 850R malleissa on ollut sitä M59 lootaa. Tästä laatikosta voinee noi äRRä-miehet kertoa enemmän.
-
Nopeusanturi tosiaan poistui laatikosta 96 vuonna samalla, kun abs yksikkö vaihtui uuteen.
Volvo ei myy laatikoihinsa oikeestaan, kun öljyjä ja stefoja.. Mulla pitäis olla jossain nurkissa ainakin yksi M56 purettuna.
-
osittain asiaan liittyen onko toi m59 se lukollinen laatikko joka ärrässä oli vakiona vai oliko lisävarustelistalla vaan mutta kuitenkin?
-
osittain asiaan liittyen onko toi m59 se lukollinen laatikko joka ärrässä oli vakiona vai oliko lisävarustelistalla vaan mutta kuitenkin?
Juurikin se lukollinen.
-
Jees tuli ostettua perus 2.4 10v 850 volle josta nyt otan osat alkuperäseen lootaan,tosiaan salvasta tietokone antoi vastauksen "osia ei saa,tilattava uusi vaihdelaatikko"
Kiitoksia vastauksista!