Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: Kojontti - 07.09.2014, 23:25:13
-
Onkos kyseiseen laitteeseen syventynyt kukaan? Saako sytkää toimimaan ominpäin kun näyttäisi kaaviokuvissa kuitenkin yhteys olevan purkkien välillä, jostain netin uumenista luin että vain kaasuasento menisi sytkälle tuolta jettipurkista?
Kaasariruokinta kun olisi mielessä...
E: eipä tunnu tietoa olevan tarjolla, eli taidetaan rakentaa mega ohjaamaan sytkää...
-
Lh3.2 ei varmasti ole kehittymättömämpi kuin 2.4, joten polttoaineen puolelta tulee sytkälle kuormatieto, joka ei ole mikään pelkkä kaasun asento, vaan ns. vääntö jota koneelta pyydetään. Ja se lasketaan sitten useampien asioiden tuloksena.
Joten sen saaminen toimimaan ilman LH:ta on aikasmoinen temppu.
Mega on tässä tapauksessa se helpompi (lue järkevämpi) ratkaisu.
-
Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko tuo 3.2 jotenkin suojattu tai muuten vaikea vai miksei niitä sepitetä kuten 2.4:sta?
-
Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko tuo 3.2 jotenkin suojattu tai muuten vaikea vai miksei niitä sepitetä kuten 2.4:sta?
Ei ole lopultakaan sen kummoisempi, mutta sen verran harvinainen ja kukaan ei ole oikein innostunut dekoodaamaan sitä (työlästä ja hidasta).
Eikä sen rautakaan ole niin yleistä kuin 2.4:n joten aika ymmärrettävästi se on jäänyt lapsipuolen asemaan.
-
Taitaa löytyä ainoastaan 92-93 240, B230F+M47 paketista, jotka myytiin uutena Kaliforniaan.
-
Taitaa löytyä ainoastaan 92-93 240, B230F+M47 paketista, jotka myytiin uutena Kaliforniaan.
Jos otsikon ohjainlaitetta meinaat niin alkupään 850 2,5 20V on noilla purkeilla tehty.
-
Jos otsikon ohjainlaitetta meinaat niin alkupään 850 2,5 20V on noilla purkeilla tehty.
No jopas, luulin että viitostinakoneet aloitti suoraan Motronicilla.
-
No jopas, luulin että viitostinakoneet aloitti suoraan Motronicilla.
OT:
..10v tinakoneessa on siemenssin fenix tms.
-
OT:
..10v tinakoneessa on siemenssin fenix tms.
Siemens Fenix 5.2, joka ei tarvitse turhaa rojua (IMM) imuputkeen.
Ja ne Kaliforniaan menneet viimiset 240:t oli LH-Jet 3.1:llä.