Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Axu85 - 20.09.2014, 23:08:20
-
Jos vaihdan sen vakion kaasuläpän suurempaan (B5254FS koneen/Glt-mallin) kaasuläppään niin mitä mun kannattaisi hommata sitä vaihtoa varten?
Eli Ahtoputkien kulmia ja silikooni letkujen kokoja/pituuksia haluaisin tietää etukäteen coolerista kaasuläpälle.
Kun en halua ostaa "noin suurin piirtein" mitoiltaan sopivia ja sen jälkeen monta tuntia soveltaa niitä paikoilleen.
Onko joku muu tehnyt tällaista swappia kuin Don?
Kun hänen sivulla ei ole sen suuremmin ilmoitettu mitä letkua/putkia hän on käyttänyt.
-
http://www.do88.se/sv/artiklar/volvo-850_s70_v70-slang-spjaumlllhus-3-225.html
Siitä löytyy suoraan sopiva pätkä.
-
Otathan huomioon että softa on tehty uusiksi vaihto huomioon ottaen.
Muuten ei kaasuläpän asento ja ilmamassa täsmää tarpeeksi liki.
-
Ja pelkästä kaasuläpän vaihdosta ei ole mitään käytännön hyötyä, vakioahdin ei saa ilmaa koneeseen yhtään sen enempää vaikka läppää suurentaisi.
Kannattaisi aloittaa virittäminen jostain muualta...
Vai onko tähän jo tehty jotain?
-
Ja pelkästä kaasuläpän vaihdosta ei ole mitään käytännön hyötyä, vakioahdin ei saa ilmaa koneeseen yhtään sen enempää vaikka läppää suurentaisi.
Kannattaisi aloittaa virittäminen jostain muualta...
Vai onko tähän jo tehty jotain?
On tulossa muutakin.
Kumminkin vielä pysyy vakiona, kunnes saan kaikki palikat haalittua.
Jos on jotain vinkkejä niin voisi kertoa etukäteen. Tavoite on se mitä saadaan irti T18/T19-ahtimesta. (jompi kumpi, suurempaa en ajatellut laittaa)