Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: volga67 - 12.10.2014, 23:51:49

Otsikko: t5 2.3
Kirjoitti: volga67 - 12.10.2014, 23:51:49
Lastutin autoni,( v70 t5 2,3 autom vm 2002) vakiona 250hp  vääntö 330nm.Nyt on 310hp ja vääntöä 430nm.Onko ongelmia odotettavissa moottorin tai laatikon keston
suhteen?Voin palauttaa alkuperäisen ohjelman,niin halutessani.Olen vetänyt muutaman vedon,niin tulee öljynkäryä,luistaako  turbiinilukko vai turbo sauhuaa?? Onko kokemuksia`?
Otsikko: Vs: t5 2.3
Kirjoitti: sandux - 14.10.2014, 16:53:00
Onkohan tossa samanlainen huohotinjärjestelmä kun 2.5t mallissa? Ajattelin jos siitä on huohotinputki poikki siitä imusarjan paikkeilta niin työntää öljyn hajun kabiiniin.
Otsikko: Vs: t5 2.3
Kirjoitti: volga67 - 16.10.2014, 22:46:13
Kiitos vinkistä..Tutkitaan
Otsikko: Vs: t5 2.3
Kirjoitti: Volvohullu94 - 10.03.2015, 00:57:42
Itselläni tuli hankittua S60 2.3T5 vm2000 ja olen harkinnut lastua kesäksi.
Oulussa Powerflas tarjosi kyseiseen autoon lastua 490€ jossa tehot kasvaisi 250hp-->280 ja 330-->400nm.
Haukiputaalla toimii toinen yritys Nanitech joka tarjoaa lastua jossa tehot kasvaisi 250hp-->300hp ja 330-->400nm ja hintaa 500€
Kuinka paljon lastut sitten loppupeleissä eroavat toisistaan? ja olisiko hyvä vaihtaa vakio putkisto avarampaan esimerkiksi 3"??