Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Volemasa - 18.10.2014, 23:44:54
-
Elikkästä, miettinyt tässä että minkämoinen homma olisi muutta tuo nykyinen b230k mekaanisella ruiskulla toimivaksi? Mitä joutuu vaihtamaan jos nykyiseen koneeseen alkais vaihtamaan kaasarin ruiskuksi, vai olisiko helpoin etsiä b200-230e kone?
-
Helpoin etsiä uus kone.
-
Suuttimille tars porata reiät kanteen, muutenhan se on kun nappaa vaan k-jettiversiosta imusarjan ja ruiskun osat, eli eio tarpeen vaihtaa koko pannua, kannen toki melkeenpä joutuu irrottelemaan. Puristussuhde sama, toki palotila erilainen mutta enpä näe mitään syytä miksi k-jetillä toimisi huonommin kun kaasarilla. Pyri hankkimaan k-jet jonka voit koekäynnistää tai kuunnella, niissä kun alkaa olemaan kaikenlaisia vikoja näin 30v jälkeen...