Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: veku - 21.10.2014, 13:04:26
-
Tervehdys!
Meinasin ohivuodot mitata aikani kuluksi mutta eipä lähde paluuletku suuttimelta irti?!?! Sokka on sentään pois ;D
Voiko se jumettua niin hyvin ettei se suosiolla irtoa vai onko siihen joku kikka? Liitin kyllä pyörii kivasti suuttimessa mutta ei lähde vetämällä pois.... 3 lähtee ihan ok mutta 2 liitintä jumittaa ihan huolella ja ei uskalla väkisin repiä.
-
Ite avitin sievästä meisselillä. O-renkaat on piukat ;)
-
Tiukkuus on aina hyvästä, kunhan vaan oikeassa paikassa..... ;)
Aikasta kovaa koittanu talttapäällä kammeta ja ei hievahdakkaan... Kohta hajoaa joko suutin tai mies >:(
-
No nii... Ohivuodot mitattu. Suurin ohivuoto oli 5 suuttimessa. Oli jotain 11ml minuutissa. Alkuun tuli samasta suuttimesta muita huomattavammin tummempaa dieseliä?!? Piti siis mitata uudestaan jolloin ei enään tullut.
Mietin vaan että koska tuo nyt pikkaisen kuitenkin kusee niin kuseekohan myös palotilaankin ja siitä tumma väri. Mutta koska uusinnalla ei tullu mitään jäi arvuutteluksi.
Kaikki suuttimet on 4. luokkaisia joten oliskohan joskus vaihdettu. Luin kuitenkin sellaista että jos ne on 4. luokkaisia niin ne pitäisi ohjelmoida 2. luokkaan. Onko siihen keinoa jolla sais sen tietää että onko ohjelmoitu ja huomaisiko sen ajossa jos ei oisi näin tehty?