Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: wwaadd - 30.10.2014, 23:35:38
-
Olisi sellaista kysyttävää että onnistuuko tuo katsurin mielestä ja mitä erityistä pitäisi ottaa huomioon kyseisessä operaatiossa. Auto tosiaan 240DL VM.88
-
Onnistuu. Etujouset on dieselissä jäykemmät eli ne vaihtoon, muuten alusta ja jarrut on samat, katsurille se tosin pitää todistaa esim. korjaamokirjan tai maahantuojan lausunnon avulla. Bensamallin vaihteisto ei sovi dieselin perään, vaihdettava koko vaihteisto tai kytkinkoppa sellaiseen joka on ollut D24:n jatkona ja kardaanin etupätkä on dieselissä pidempi. Lisäksi pitää rakentaa sähköt hehkuille, helpoimmillaan nappi hyttiin ja rele konehuoneeseen. Paluulinja tankkiin, taitaa tosin olla jo valmiina. Moottorin tukikumit on dieselissä jäykemmät.
-
Etuvakaaja eri muotoinen eli se kanssa.
Olikohan moottorin ja vaihteiston runkopalkeissa eroa?
-
Jäähdytin ja pakoputken etuosa.
-
Noni. Elikkös pitää alkaa rakentelemaa jos tai kun saan moottorin kotio pöin.