Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Aiheen aloitti: fender - 03.11.2014, 22:39:10
-
Tuollainen Sten Parnerin 92x92.5mm stroukki satsi tikkukoneeseen on aivan joulupukin toivelistan kärjessä. Kovasti kiinnostaisi mahdolliset kokemukset osien laadusta ja mikä ettei käyttökokemuksetkin. Jossain oli mainintaa, että osat saattaisivat olla jopa aasialaista alkuperää, näkyykö tämä negatiivisesti? Onko noi sarjat ns bolt on tyylisiä vai pitääkö aksila hioa uudelleen, veivien silmät oikaista,osat puntittaa ym tarkastelua vaativia? Veivit on mitsun mitoilla, mutta ilmeisesti lohkoa kuitenkin joutuu väkisinkin kaivamaan tilan saamiseksi pyöriville? Edestakaisin liikkuvien painot verrattuna OEM osiin ym? Kuinkas noi männät vs esim Wiseco hiperf henkisessä harraste/kauppakassikäytössä? Jotenkin tuo hitsaamaton billet kampura kiehtoisi, aivan tarjoushintainen sarja kuitenkaan ei ole.
-
Aiheesta kysyjää vähemmän tietävänä vastaan kysymyksellä, en löytänyt spm:n sivuilta b20-stroker kitin hintaa, mutta lienee samaa luokkaa kuin b230:n 21900SEK?
-
http://vmsrv05.starwebb.se/~acmab/Shop/Page/Art/pgArtList.php?iAm_Id=582
Saman hintainen tämäkin.
-
Hollannista eräs tuttu myy stroker kittejä B20 seen joko 2,2 l tai 2,5 l hintaa kertyy 2550€ . En ole aivan varma mitä kaikkea sisältyy tuohon. ainakin kirves 8 pulttinen kampiakseli tako männät. veivit poratulla öljykanavilla ie. jäähdyttää mäntiä. Samainen yritys teettää FIA 'n suosittelemia vahvempia vetoakseleita Amazoniin. FBD tuning sillä ei ole verkkosivuja mutta mulla on sähköpostissa kuvia tuosta stroker kitistä jos kiinostaa
-
Tuollainen Sten Parnerin 92x92.5mm stroukki satsi tikkukoneeseen on aivan joulupukin toivelistan kärjessä. Kovasti kiinnostaisi mahdolliset kokemukset osien laadusta ja mikä ettei käyttökokemuksetkin. Jossain oli mainintaa, että osat saattaisivat olla jopa aasialaista alkuperää, näkyykö tämä negatiivisesti? Onko noi sarjat ns bolt on tyylisiä vai pitääkö aksila hioa :idiot2:uudelleen, veivien silmät oikaista,osat puntittaa ym tarkastelua vaativia? Veivit on mitsun mitoilla, mutta ilmeisesti lohkoa kuitenkin joutuu väkisinkin kaivamaan tilan saamiseksi pyöriville? Edestakaisin liikkuvien painot verrattuna OEM osiin ym? Kuinkas noi männät vs esim Wiseco hiperf henkisessä harraste/kauppakassikäytössä? Jotenkin tuo hitsaamaton billet kampura kiehtoisi, aivan tarjoushintainen sarja kuitenkaan ei ole.
Ei tuo varmaan ihan valtavasti lohkon kaivamista vaadi ? 96 mm akselin olen moisessa koneessa nähnyt pyörivän , ja kuullut juttua että 98 mm akselia koitetaan :idiot2: