Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: BiG_J - 15.11.2014, 22:28:53
-
Auton perässä kolahtaa kun antaa kaasua ja myös kun päästää kaasusta ja painaa uudestaan kaasua. Tuntuu kuin olisi paljon väljää. Voiko olla joku ristinivel tai muu? Perästä selkeästi tulee. Vaihdettu toinen murikka eikä laakereille tehty mitään, lävättiin kiinni vain. Voisiko olla vaikutusta? Voiko tehdä mitään. Väljäähän siellä jossain on. Ilkeältä vain kuulostaa. Pienellä kaasulla ei kolahta mutta kun antaa sikaa niin kuuluu selkeä kolahdus.
-
Moi. En ole varma mutta ristiniveleltä kuulostaisi, viisaammat vastaa.
-
Kannattaa kattoa perän puslat läpi.
-
Tämä neuvo vie vielä joltain hengen. Mutta osaava kuski, kuskin paikalle. Puslia katsomaan kykenevä auton alle. Toinen rynkyttää ykkös vaihteella kaasua + jarrua Kytkintä ylös vasten perää. Toinen kyllä selvästi näkee mikä siellä antaa periksi. Näin olemme joskus kaverin kanssa tehneet.
-
voin kokemuksesta sanoa että tarkista kaikki perän pitkittäis tukivarsien pulttien kireys! eräällä foorumilaisella oli aivan pirun löysät pultit niin paukkui perästä. se yleensä jättää kaiken löysälle. V:>
-
se yleensä jättää kaiken löysälle. V:>
:2funny: :2funny: :2funny:
-
Vääntövarsien puslia veikkaisin. Pitikö toisella murikalla kolinaa? Hammaskosketus voi olla sen verran perseellään että kolahtaa jos on pahasti kulunut uus murikka.
-
Tämä neuvo vie vielä joltain hengen. Mutta osaava kuski, kuskin paikalle. Puslia katsomaan kykenevä auton alle. Toinen rynkyttää ykkös vaihteella kaasua + jarrua Kytkintä ylös vasten perää. Toinen kyllä selvästi näkee mikä siellä antaa periksi. Näin olemme joskus kaverin kanssa tehneet.
tai sitten vaan yksin kertasesti vaihdepäälle auto sammuksissa ja toinen heilluttaa autoa edes takaisin