Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: edking - 16.12.2014, 15:08:52
-
Kysyisin vain, että kuinkahan olennainen osa tuo cicacin lämmitinlätkä on? Johdosta varisi eristeet irti ja oli hapettunut joten ajattelin vaihtaa liittimen ja johdon pään. Liitin oli kuitenkin hirttänyt kiini niin lujaa siihen lämppärin lirvakkeeseen että se katkesi kun yritin irroittaa... Tyhjäkäyntikin katosi samalla, joten yhdistin johdot ja ohitin lämppärin. Nyt pelaa, mutta onko ongelmia tiedossa? Auto on 240 200k -86
-
Kysyisin vain, että kuinkahan olennainen osa tuo cicacin lämmitinlätkä on? Johdosta varisi eristeet irti ja oli hapettunut joten ajattelin vaihtaa liittimen ja johdon pään. Liitin oli kuitenkin hirttänyt kiini niin lujaa siihen lämppärin lirvakkeeseen että se katkesi kun yritin irroittaa... Tyhjäkäyntikin katosi samalla, joten yhdistin johdot ja ohitin lämppärin. Nyt pelaa, mutta onko ongelmia tiedossa? Auto on 240 200k -86
Ei ole ollut ongelmia vaikka on sähköt puuttunutkin kaasarilta, en kylläkään ole huomannut mitään lämmitystä niissä, ainut johto mitä muistan oli tyhjäkäynti/jälkikäyntisolenoidille.
-
Haluaisin myös vähän lisäinfoo tuosta "lämmittimestä". Ei ole tullu vastaan tääläkään.
-
Joutukäyntikanavan lämmitin. Estää kaasuttimen jäätymisen. Piuhat menee tyhjäkäyntiruuvin alle.
-
Jaah vai semmonen keksintö, kummasti sitä ollaan ilmankin pärjätty. Ei oo kyllä mun varastoissa moista solexia mutta hyvä niin toisaalta.
-
Sillain minäkin päättelin, että tuskin se kaasuttimen keskeisin osa... Eiköhän tämä tästä. Kiitos vastauksista.