Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: pertti - 17.12.2014, 19:28:38
-
..manuaalilootan kanssa akselin lukitseminen on tuttu juttu, mutta automaatissa? koitin hakua ilman että löytyisi hyvää kikkaa.
Onko kellään hyviä ehdotuksia. Siis varsinaisen lukitustyökalun tai startin poiston lisäksi. Pääseekö siitä kytkinkopan alareiästä momentinmuuntimen ohi pitkällä rukarilla starttikehälle?
Tai jos jollain tuo lukitsemistyökalu joutaa pientä korvausta vastaan lainaksi oon kiinnostunut lähettely kulujenkin kanssa pelailemaan.
Vaasan seutuvilta voin hakeakin. Lainaiskohan paikallinen Sat.. eikun Automaa ELK
-pertti
edit. Katkaisin 19mm lenkkiavaimen haarukkapäästään, taivutin n.20mm sopivaan kulmaan ja työnsin tehostimen korvakkeen alta kiilaksi hihnapyörän reikään.
-
Ei kai se tehostimen hihna silleen pidä että kuningaspultin sais tarpeeksi kiinni? Startin minä oon yleensä irrottautua ja sieltä ruuvarilla starttikehältä lukinnu. Hankin jopa 19 mm räikkälenkinkin ihan vaan startin pulttien kiusaksi.