Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: JuhaKHJ - 29.12.2014, 13:20:21
-
Miten peililasin saa irti peilin kääntömoottorista siten että ne kiinnitysklipsit voisivat pysyä ehjinä? Tarvis toiselle puolelle vaihtaa peililasi piuhoineen ja toinen puoli saada irti että sais mitattua eikö lämmitysvastuksille tule virtaa olleskaa.
Miten kauas muuten oven sisuksiin joutuu menemään jos johdotuksissa on vikaa että peili ei lämpene ollenkaa?
-
Vuosimalli?
Hyvin varmasti lämmitysvastus vaan peilissä rikki.
Tossa kumminkin jotain ohjetta: https://plus.google.com/photos/109477044756783732039/albums/5886377721137066817?authkey=CMzb94__kP-WFg (https://plus.google.com/photos/109477044756783732039/albums/5886377721137066817?authkey=CMzb94__kP-WFg)
Muovisella polkupyörän rengasraudalla taisin itse vääntää irti. puinen paistolasta voisi ainakin sopivasti teroitettuna olla myös sopiva väline. Älä kuitenkaan tee pakkasessa peilinvaihtoa, niin kestää paremmin. Vaikka sitten pysäköintihallissa missä on plussan puolella on jo parempi vaihtoehto, jos ei talliin pääse. Muuten työ ei ole vaikea, mutta vähän rohkeutta vaatii että usklataa vääntää peilin irti...
-
Joo "huoneenlämpö" muoviosissa kannattaa ottaa huomioon talviaikaan..
Nimimerkillä "mä vähän fiksaan tota lohkarin pistokkeen läppää..napspoikki"
-
Vuosimalli?
Hyvin varmasti lämmitysvastus vaan peilissä rikki.
Tossa kumminkin jotain ohjetta: https://plus.google.com/photos/109477044756783732039/albums/5886377721137066817?authkey=CMzb94__kP-WFg (https://plus.google.com/photos/109477044756783732039/albums/5886377721137066817?authkey=CMzb94__kP-WFg)
Muovisella polkupyörän rengasraudalla taisin itse vääntää irti. puinen paistolasta voisi ainakin sopivasti teroitettuna olla myös sopiva väline. Älä kuitenkaan tee pakkasessa peilinvaihtoa, niin kestää paremmin. Vaikka sitten pysäköintihallissa missä on plussan puolella on jo parempi vaihtoehto, jos ei talliin pääse. Muuten työ ei ole vaikea, mutta vähän rohkeutta vaatii että usklataa vääntää peilin irti...
Kiitoksia neuvosta! :) Onneksi oli hyvä entisellä peilin rungolla testata ensin miten kliksauttaa uusi paikoillee, todella näppärästi suunniteltu kiinnitystapa vaikka ensivaikutelma oli että syvältä. Pakkasen jälkeen tullut sään lauhtuminen sai aikaan sen että seuraavana päivänä oli ajossa jossain vaiheessa pudonnut pois vänkärin puolen peilinlasi vastuksien päältä. :D