Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Sutku - 01.01.2015, 21:53:35
-
Semmoista kyselisin kun vaihdoin 760:seen Volvoon koneen 940:sestä. Vaihdelaatikko on oma AW71, 760:sen. Auto lähti vallan mainioisti käyntiin mutta vaihteet ovat hukassa. Voiko olla että on laatikossa mennyt öljypumppu rikki?
Vetolevy otettu monta kertaa jo irti ja turbiinia pyöritetty moneen kertaan eikä ole auttanut mitään latikossa. Missä on vika?
-
Onko öljyä varmasti tarpeeksi? Ei nytkähdä ollenkaan ronklatessa keppiä prnd väleillä? Oliko aski asennuksen ajan ollut paikallaan?
Toisaalta onhan se mahd. huonosti ollut väännönmuunnin saattanut hajoittaa pumpun. Ei muutakun uus loota. :D
-
Öljyä on tarpeeksi. Mutta auton alka kun vetelee vaihteita niin ei tapahdu mitään. Laatikko oli sen verran irti että lattialla laitettiin toiseen koneeseen kiinni. Sit nostettiin koko paketti keulalle.
-
Lauhduttimelta otettu letku irti ja turbiinia pyöritetty niin öljyä ei tule ulos.
-
Tässä vaiheessa multa loppuu tietotaito, luultavasti pumppu särki. Ei ne aw71 onneks kalliita ole. Uus aw71-L ja siihen accu modi niin hyvä tulee. Ootko kokeillu kaasu pohjassa että liikkuuko mihinkään, jos vaikka luistaa niin perkeleesti?
-
Onko aski ja turbiini "samaa paria"? Haiskahtaa nyt, että veto ei välity lootan sisälle asti jos ei reagoi mitenkään tai edes kierrätä öljyä.