Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: migl - 05.01.2015, 13:56:03
-
Nonniin.. Sähköistä sen verran, että projektiautossa on konehuoneen johtosarja mallia alkuperänen ja kabiinissa on purkuauton (karvalakkimalli) johtosarja. Eli tarkotus oli vähentää johtoja. Moottoriohjaus on megaruutta ym. Konehuoneen johtosarjasta tarviin oikeestaan vaan valoja.. Isot liittimet on tuolla tulipellin seuduilla, mutta voiko nuo yhdistää päikseen ? Voin tarkentaa jos jäi epäselväksi.. samalla tuli autom. ilmastointilaite otettua pois ja perus lämppäri tilalle .
Sitten tästä prokkiksesta jäi cruise setti ylimääräseksi.+B200et alunperin, purkuvaiheessa B230FT kone oli keulilla. Tota cruisea meinasin 96vm 945 B230FT. Onko hirveä homma viritellä?
Nyt on pikakyssärinä jarruihin liittyen. Eli mulla kun on tän näkönen tukki..
(http://i1330.photobucket.com/albums/w563/tsdt/20150106_190435_zpsf495c366.jpg) (http://s1330.photobucket.com/user/tsdt/media/20150106_190435_zpsf495c366.jpg.html)
No nyt sitten tossa on vaan 6 lähtöä.. Netistä löytyy kuvia vastaavasta missä on 8 lähtöä.. Tuntuu vähäselle tuo 6 lähtöä, kun eteen menee 4, taakse 2 ja sitten tuohon pääsylinterille 2..? Ei mitään muistikuvia, miten noi on menny, kun olin purkamassa.. Osaako joku auttaa?
-
Jarruongelma ratkennut.. Johto- ja cruiseprobleema edelleen.
-
Jarruongelma ratkennut..
Vinkkinä: kannattais laittaa se ratkaisu tänne muidenkin luettavaksi, niin ei ole sitten viikon päästä toinen kaveri kyselemässä samaa asiaa uudelleen ;)
-
Vinkkinä: kannattais laittaa se ratkaisu tänne muidenkin luettavaksi, niin ei ole sitten viikon päästä toinen kaveri kyselemässä samaa asiaa uudelleen ;)
Eiköhän ratkaisu jarruihin ollut se, että ilman ABS:ää eteen menee kaks letkua per satula, ABS:llä yks.
Cruise voi kyllä mennä suht pienellä vaivalla. Aikalailla samaa kamaa.
-
Vinkkinä: kannattais laittaa se ratkaisu tänne muidenkin luettavaksi, niin ei ole sitten viikon päästä toinen kaveri kyselemässä samaa asiaa uudelleen ;)
Joo kannattaako se tonne FAQ puolelle kirjottaa vai mikä olikaan?
Eiköhän ratkaisu jarruihin ollut se, että ilman ABS:ää eteen menee kaks letkua per satula, ABS:llä yks.
Cruise voi kyllä mennä suht pienellä vaivalla. Aikalailla samaa kamaa.
Siis ongelma ei ollut se, monta menee mihinki, muttakun tossa jarrupääsylkässä oli 4 lähtöä, niin mikä lähtö on mihinkäkin.. Sosiaalisen median puolella jollakin samanlainen jarrujärjestelmä ja siitä sitten vinkkas :P Toivon mukaan tossa jakopalikassa nyt vaan tossa keskellä menee "raja", että vasen on vaikka piiri 1 ja oikea piiri 2.. Että tulee nyt vedettyä putket oikein.. =D
Cruisesta joo sen verran, että pisti vaan silmään, kun GHOST myy cruisea jossain myynti-ilmotuksessaan ja siinä lukee, että suht helppo asentaa, niin mitä se sitten käytännössä tarkottaa.. :D Oishan se kiva virittää tohon käyttikseen, kun tarkotus on se nyt tossa pitää, nii tekis siitä sellasen äärimmäisen siistin, nopeen ja mukavan ajaa, vaikkei se jalan pitäminen kaasulla niin hankalaa ole, muttakun tollanen cruise tosta prokkiksesta jäi yli, niin....
Kukaan ei vieläkään osaa noiden sähköjen kanssa auttaa :(
-
Cruisesta joo sen verran, että pisti vaan silmään, kun GHOST myy cruisea jossain myynti-ilmotuksessaan ja siinä lukee, että suht helppo asentaa, niin mitä se sitten käytännössä tarkottaa.. :D Oishan se kiva virittää tohon käyttikseen, kun tarkotus on se nyt tossa pitää, nii tekis siitä sellasen äärimmäisen siistin, nopeen ja mukavan ajaa, vaikkei se jalan pitäminen kaasulla niin hankalaa ole, muttakun tollanen cruise tosta prokkiksesta jäi yli, niin....
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=13569.0
Kukaan ei vieläkään osaa noiden sähköjen kanssa auttaa :(
http://www.volvowiringdiagrams.com