Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Tome- - 24.05.2011, 19:13:48
-
Mitä levyjä suosittelette?
Mistä levyistä on kokemuksia?
Mitkä jarrupalat toimivat parhaiten em. levyjen kanssa?
Millaisia onglemia tai muita on ollut?
Rei'itetty, uritettu vai molemmat?
Mistä olet ostanut/mistä kannattaa kysyä?
Millaista hintaa olet maksanut levyistä?
Museon puolelta jotain löytyikin, mutta ei oikeen selvää eroa tai mainintaa miksi pitäisi valita juuri zimmermann tai black diamond? Mistä kannattaa hankkia, onko joku tietty pulju netissä tai ihan kivijalkakauppa joka myy selkeästi halvimmalla?
S70:iin ajattelin etujarrut hommata uudet kun tulee kohta 165tkm huoltokin, niin ei tarvi siinä sitten ihmetellä enää. 5tkm about huoltoon, ylihuomenna 4tkm. Toimitusaika voisi siis olla jotain max. kuukauden luokkaa.. Kerkeää käytännössä siis myös ulkomailtakin. Vinkkejä otetaan vastaan.
-
(http://farm4.static.flickr.com/3237/2621212911_d0196ff654_o.jpg)
Ei ainakaan rei´itettyjä.
Mutta hei mistä pelkästään uritettuja 280mm levyjä 850/V/S70siin?
Vai pitääkö päivittää isot jarrut?
-
Ei ainakaan rei´itettyjä.
Mutta hei mistä pelkästään uritettuja 280mm levyjä 850/V/S70siin?
Vai pitääkö päivittää isot jarrut?
Eiköhän nekin toimi kun kattoo vaan, että laatu on kohdillaan.
http://www.mtecbrakes.co.uk/ tuolta saa myös pelkästään uritetut tai ihan millaset haluu.
Tarkotus olis syksyllä viimestään päivittään omasta käyttiksestä jarrut.
-
saisko pienet perustelut, että miksi ei rei'itettyjä? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.
-
Itellä kävi 850R:ssä Zimmermaneinelle juurikin noin kuin ylemmässä kuvassa.
-
saisko pienet perustelut, että miksi ei rei'itettyjä? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.
Etkö näe kuvaa? Suuremmilla lämpökuormilla rei´itetyt lähtee halkeamaan rei´istä....
Pelkästään uritetut on 10kertaa paremmat.
-
Etkö näe kuvaa? Suuremmilla lämpökuormilla rei´itetyt lähtee halkeamaan rei´istä....
Pelkästään uritetut on 10kertaa paremmat.
Sori, joo nyt näen, eilen lueskelin kännykällä wapilla, eikä siinä näe kuvia.
-
Itse ostin motonetistä halvimmat laikat + palat, ei tarvinnut paljoa ajaa niin vinkuminen alkoi. Nyt ois volvon originaali palat tallissa kunhan ehtisi vaihtamaan, jospa niillä hiljenisi.
-
Mistäs 850seen saa ebc, ferodo tai muita racempia paloja?
Levyinä menkööt alkuun motonetlevyt
-
Mistäs 850seen saa ebc, ferodo tai muita racempia paloja?
Levyinä menkööt alkuun motonetlevyt
Pikainen googletus:
http://www.ferodoracing.fi/
http://verkkokauppa.harline.com/fi/ViritysosatTekniikka/Jarrut/Palat/Ferodo/462/Jarrupalat+Audi+A3+1.6++1.8+(ei+Turbo+20V)+Etu+Ferodo+PAGID+RS42+U2130/3895?clang=fi&catid=462&id=3895&offset=375
http://shop.futurez.fi/Jarrujen-osat/Ferodo-jarrupalat
http://www.kilpuri.com/
-
Mistäs 850seen saa ebc, ferodo tai muita racempia paloja?
Levyinä menkööt alkuun motonetlevyt
Myös AD-Turku (todennäköisemmin lähinpaikka) myy Ferodon paloja, mut ostat mistä vaan niin maksaa hunajaa ellei jopa mansikoita.
Miten olis Levyinä uritetut ja alkuperäiset/tarvikepalat? <--- itse olisin tolla kannalla aluksi.
-
Myös AD-Turku (todennäköisemmin lähinpaikka) myy Ferodon paloja, mut ostat mistä vaan niin maksaa hunajaa ellei jopa mansikoita.
Miten olis Levyinä uritetut ja alkuperäiset/tarvikepalat? <--- itse olisin tolla kannalla aluksi.
Tarvikepalat ei tule kestämään 850sessä 6h rata-ajoa, ainakaan motonetin tarjoamat palat, ovat samaa valmistetta kuin nykyisen kilpurin, nykyinen kilpuri on 110hp/900kg ja palat raudoilla 5h jälkeen ;D Eli meidän tapauksessa ei onnaa noin, katuautoilijalla vois onnatakkin. Uritettu levy syö varmaan vielä tehokkaammin paloja.
mtecin uritetut houkuttais kyllä.
Näemmä DS3000seos palat on 158e eteen... aika suolasta, pitäs testata miten kestää, kestoikä tarvis olla vähintään 3-4kertainen että hintaero kuroutuu umpeen.
-
Kisalevyistä jne . en tiedä mitään mutta itse olen käyttänyt Brembon levyjä ja TRW:n paloja. Tuntuvat sopivan hyvin yhteen. Ei kitise ja jarrut tuntuvat herkiltä. Ei tarvi poljinvoimaa niin paljoa kuin edellisillä orig. paloilla/laikoilla joilla tuli ajettua 100thkm.
Nykyisillä on 15thkm. takana.
-
Aika yllättävä vastaus tuli nyt yllättäen, olin ollut siinä uskossa että zimmermanit on hyvät ja toimii. Odotin myös että black diamondeja olis kehuttu enemmän, mutta näyttää että orkkis jarrulevyt tai jotkut muut tarvikelevyt (motonet?) on saanut selkeästi enemmän ääniä.
Mites uritetut black diamondit ja orkkispalat, liekkö toimiva yhdistelmä? Mitään rata-ajoa ei ole tulossa, vain katuajoa ja mielellään vähän parempaa tuntumaa kuin pikkuhiljaa lopussa olevilla volvon levyillä/paloilla on :P
-
Bremboille myös ääni.
Ferodon palat on myös hyviä.
Motonetin halvat jarrulevyt on aika kuraa. Samoin Bilteman, ne menee herkästi kieroon.
-
Mistäs noita Bremboja kannattaa kysellä ja miten hinnat verrattuna esim. black diamond?
-
Ostin Varaosamaailmasta. 302mm laikkojen hinta oli jotain 60-70€/kpl, löytyi heti hyllystä :)
Motonetissä oli myös jotain parempia laikkoja, mutta tilaustavaraa ainakin Tampereella ja hintaeroa ei ollut, kuin n. 20€/kpl.
-
Tuolta löytyy Blackin hinnat:
http://shop.futurez.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20102008-105722/Categories/Jarrut/Black
Näyttäs olevan aika suolaisen hintaisia, mutta laatu tunnetusti maksaa.
-
Kävin äsken kysymässä paikalliselta AD tiskiltä, niin 57e/kpl oli brembon levyt eteen. 280mm levyt siis. Oli vähän toiveissa vaan että olis löytynyt niitä reikiä tai uria levyjen kyljestä noista bremboista, mutta "tavallisia" tuuletettuja levyjä ilman mitään reikiä tai uria.. :P
En tiedä onko niillä niin merkitystä muuten, kuin ulkonäöllisesti. Ajatellen katuajoa.
-
Kävin äsken kysymässä paikalliselta AD tiskiltä, niin 57e/kpl oli brembon levyt eteen. 280mm levyt siis. Oli vähän toiveissa vaan että olis löytynyt niitä reikiä tai uria levyjen kyljestä noista bremboista, mutta "tavallisia" tuuletettuja levyjä ilman mitään reikiä tai uria.. :P
En tiedä onko niillä niin merkitystä muuten, kuin ulkonäöllisesti. Ajatellen katuajoa.
Kyllä se noillakin ihan riittävästi kadulla pysähtyy.
-
Mulla veti Zimermanin 302mm levyt kieroon noin 10tkm ajon aikana, eikä ollut mitään rata-ajoa tai muutakaan älytöntä jarrujen hehkutusta.
Jotenkin vähän kärsi luottamus noiden laatuun...
Nyt on EBC:n Turbo Groovet, eli uritetut ja rei'itetyt, reiät tosin ei ole läpi porattuja, jolloin halkeilu on minimoitu.
Ainakin alkuvaikutelma on hyvä...
Ebayn kautta tulivat briteistä, maksoivat posteineen noin 220€/pari.
-
Itellä R:ssä Brembon uritetut.. Ja kierossahan ne perkele on >:(
-
Taidan käydä tällä näkymin hakemassa AD-varaosamaailmasta Brembon tuuletetut, mutta rei'ittämättömät ja urattomat levyt.. Noh, kuulostellaan vielä kun kolmeen paikkaan tarjous sisässä, saas nähdä mitä sieltä tulee.
-
Ja muuten ihan sinisen asentajan suusta kuultua, että näissä toimii parhaiten ja varmiten alkuperäiset levyt.
Tarvikkeet kuulemma vetää herkästi näissä kieroon...
-
Bilteman uritetut ja reijitetyt(sport) etulevyt ollut nyt reilun vuoden ja n.15tkm. Suorana on pysynyt
ja jarrutehokin parani entisiin verrattuna :) Ihan bilteman palatkin silloin laitoin ja eivät pahasti ole
sotkenutkaan vanteita.Joskus eka jarrutuksissa vinkasevat,mut muuten äänettömät olleet!
Paketin hinta silloin oli n.120e :P
Ps: Mun auto ei ole kilpakäyttöön tehty ja normi ajoa ajelen....en kaskoa vastaan :buck2:
-
Osaakos joku heittää ulkomuistusta mitä maksaa orkkislevyt eteen S70:iin?
Edit: Bilteman sport-jarrulevyt, jäähdytetyt, maksaa 32,90e/kpl, ei olis paha kokeilu. Tuohon kun hakis vielä orkkispalat kavereiksi.
(rupee näyttämään siltä, että auto jää sittenkin itselle, ei raaski kohta enää myydä)
-
Osaakos joku heittää ulkomuistusta mitä maksaa orkkislevyt eteen S70:iin?
Edit: Bilteman sport-jarrulevyt, jäähdytetyt, maksaa 32,90e/kpl, ei olis paha kokeilu. Tuohon kun hakis vielä orkkispalat kavereiksi.
(rupee näyttämään siltä, että auto jää sittenkin itselle, ei raaski kohta enää myydä)
99e ne maksaa :( normaalit bilteman levyt on ton hintaset....kuvastossa väärin kun puhutaan sport satuloista :idiot2:
-
Aijaa, mä katoin netistä ja 64-241 antaa .pdf tiedosto koodiksi ja sieltä hinnaksi 32,90€ ota näistä nyt sitten selvää :idiot2:
-
Mulla veti Zimermanin 302mm levyt kieroon noin 10tkm ajon aikana, eikä ollut mitään rata-ajoa tai muutakaan älytöntä jarrujen hehkutusta.
Yksi mahdollisuus on että asentamo jätti asennuksessa roskaa/ruostetta jarrulevyn taakse (siis siihen jarrulevyn ja pyörän navan toisiinsa vastaavaan kosketuspintaan)
-
Yksi mahdollisuus on että asentamo jätti asennuksessa roskaa/ruostetta jarrulevyn taakse (siis siihen jarrulevyn ja pyörän navan toisiinsa vastaavaan kosketuspintaan)
Tämähän on tosiaan se yleisin syy miten kaikki levyt saa kieroiksi..
-
Itellä omassa TRW:n levyt ja Ferodon palat, ja suorat on ainakin tällä hetkellä ja viime kesänä vaihdettu kun alko vanhat levyt olemaan aika reunoilla ja palat kulunu metallille reunoista :buck2:
Motonetissa TRW levyt on 15" vanteelle sopivana 49.90€/kpl, ja Ferodon palat 39.90€ molemmille puolille.
-
Yksi mahdollisuus on että asentamo jätti asennuksessa roskaa/ruostetta jarrulevyn taakse (siis siihen jarrulevyn ja pyörän navan toisiinsa vastaavaan kosketuspintaan)
Asentamo (minä itse) putsasi navan todella tarkkaan, sillä tiedossa oli tuo huolimattoman asennuksen aiheuttama kieroutuminen.
Vedin teräsharjalla navan aivan puhtaaksi ja voitelin ohuesti kuparitahnalla...
Eli väittäisin asennusvirheen olevan pois luvuista.... ::)
-
Itse tilasin Scan Techin takalevyt TRW:n palojen kanssa. En tiedä onko paskaa vai ei mutta 61€ maksoi tuttavan kauppaa... Löytyykö S70:een muuten kaksiosaisia levyjä ja jos löytyy niin millä hintaa kannattaa ostaa. Keraamiset levyt ois tietysti parhaat... :)
-
Motonetissa Ferodon palat 39.90€ molemmille puolille.
Minkä mallin eli seoksen palat?
-
itse laitoin motonetin RS levyt, hyvin on pelanneet muutama tuhat kilometri ajettu.
muutaman kerran kokeillut täys jarrutuksen 100-0. ainoa mikä häiritsee kun levyt ovat identtiset eli on kuin molemmat olisi tarkoitettu kuskin puolella.
oli kuitenkin merkattu kumpi tulee kummalle puolelle.
taakse TRW:t
auto S60
-
Minkä mallin eli seoksen palat?
Itse en muista mutta nopea googlaus ja päänraaputtelu toi ebay:n sivun ja mallin FDB1285, joka löytyi myös ferodon listasta toiselta sivulta.
-
Itse en muista mutta nopea googlaus ja päänraaputtelu toi ebay:n sivun ja mallin FDB1285, joka löytyi myös ferodon listasta toiselta sivulta.
Tuo on mallinumero, mutta mikä seos niissä motonetista saatavissa paloissa on?
Seoksia on esim. 4003, DS2500, DS3000, DS3000endurance
Todennäköiset vaihtoehdot katupaloina on 4003 ja ds2500, sen karvalakimman eli ds performancen lisäksi.
-
Ihan orkkiksia vastaavat palat oli mitä sinne laitoin vaikka hyvältä ja luotettavalta valmistajalta. :)
Hyvin ovat palvelleet tähän asti ja ei vipota levyt vielä, sanottakoon siis että satsaus kannatti O0
Ja googlella noista paloista ei juuri löydy paljoa googlen avulla. Katsoin että Ferodollakaan ei sen enempää löydy kun ett äovat Premier palat, ei mitään infoa seoksesta.
-
Itse ostin Motonetistä levyt ja Ferodon palat. Levyt menivät alle kuukaudessa kieroiksi ja palat vinkuivat uudesta asti niin ettei kehtaa kaupungilla ajella.
-
kävin varaamassa brembon levyt ja girlinkin palat eteen, levyt 130€ ja palat 39€. Täytyy nyt kattoo tartteeks taakse uusia mitää.. Etusatulat hankin toisaalta ( biltema ), laittelen ( yritän laittaa) paikoilleen viikon päästä, samalla vaihtuupi jarrunesteet.. ;)
-
Itte tilasin just MTEC Brakesilta Dimpled and grooved levyt joka nurkkaan ja apex teräspunosletkut.. Paloiks varmaan EBC yellowstuffit?
-
Itse ostin Motonetistä levyt ja Ferodon palat. Levyt menivät alle kuukaudessa kieroiksi ja palat vinkuivat uudesta asti niin ettei kehtaa kaupungilla ajella.
Samma här :( ! Mutta Zimmermanit ne vasta surkeat oli. Ekat meni takuuseen ja seuraavista sai rahat pois.
-
okei ja auton penkillä odottelee asennusta; Brembon levyt, Girlingin palat, uudet jarruletkut ja Bilteman uudet jarrusatulat , toivottavasti ei ala vuotaa satulat :P
-
Johan oli tiukassa puristaa takasylinteri sisään, tarvittiin runsaasti herkistelyä ja kahden miehen hullun voimat putkitonkien päähän. Scantech levyt ja jotkut enmuistamitkä palat motonetistä. Nyt pelaa käsijarrukin, kun uusin kengät sinnekkin.
-
jo ei mulla noi putkiliitokset aukee saatikka satuloiden kannattimien pultit...pitääkö toi vanhus roijata jonneki pajalle vai mitä tekis..
-
taitaa olla kaikist helpoin homma uusia putkineen päivineen toi systeemit.. kun sais vaan noi kannattimen putlit ehjänä irti..
-
Yksikään pultti ei ole jäänyt irtoamatta. Ensin kuumailmapuhaltimella lähes punahehkuun ja hetken päästä CRC:n -40°c jäädyttävää rost-offia perään. Sitten vaan tukeva kuusikulmainen hylsy ja pitkä varsi vääntimeen.
-
hmmm...vois työpaikalta lainata puhallinta ja hakee tommosen rost offin motonetista ja kokeilla.. eikös noi pultit täytyis sit vaihtaa uusiin? Siis mitkä on tos kannakkeessa..
-
mikä pultti tulee tohon satulan kannattimeen mikä on ripustuksissa kiinni???
-
Itse ostin Motonetistä levyt ja Ferodon palat. Levyt menivät alle kuukaudessa kieroiksi ja palat vinkuivat uudesta asti niin ettei kehtaa kaupungilla ajella.
Oliko minkä merkkiset levyt?
-
Mistäs noita Bremboja kannattaa kysellä ja miten hinnat verrattuna esim. black diamond?
Tietääkös kukaan että kuka on valmistanut orkkis levyt volvolle. Onko noi brembon levyt yhtä hyviä/halvemmat? Tulis jarruremontti seuraavaan katsastukseen ja ei viitsisi montaa kertaa noita olla vaihtamassa...
-
Tietääkös kukaan että kuka on valmistanut orkkis levyt volvolle. Onko noi brembon levyt yhtä hyviä/halvemmat? Tulis jarruremontti seuraavaan katsastukseen ja ei viitsisi montaa kertaa noita olla vaihtamassa...
Tuli sitten soitettua paikalliseen Fiksus liikkeeseen ja kysyin noita brembon etulevyjä omaan V70:een (-98). 280mm levyt noin 50€kipale ja 302mm noin 70€ kipale. Ferodon palat nelisenkymppiä 4kpl. Jos nää brembon levyt ovat hyviä pysymään suorina niin taidan päätyä noihin.
-
http://www.apbrakediscs.co.uk/front-brembo-max-brake-discs-volvo-850-all-models.html
Tuolta järkihintaisena uritettuja bremboja.
-
Tuli sitten soitettua paikalliseen Fiksus liikkeeseen ja kysyin noita brembon etulevyjä omaan V70:een (-98). 280mm levyt noin 50€kipale ja 302mm noin 70€ kipale. Ferodon palat nelisenkymppiä 4kpl. Jos nää brembon levyt ovat hyviä pysymään suorina niin taidan päätyä noihin.
kolmet tai neljät vakio brembon levyt olen ostanut ja en ole takaisin vienyt yhtään, luulisi siis olevan hyvät. Aten tekemät levyt on vähän kalliimmat, laadusta ei ole tietoa.
-
Tuli sitten soitettua paikalliseen Fiksus liikkeeseen ja kysyin noita brembon etulevyjä omaan V70:een (-98). 280mm levyt noin 50€kipale ja 302mm noin 70€ kipale. Ferodon palat nelisenkymppiä 4kpl. Jos nää brembon levyt ovat hyviä pysymään suorina niin taidan päätyä noihin.
Kun en nyt haulla löytänyt niin tuo 302mm levythän vaatisi ne jarrusatulan siirtimet. Onkohan ne samat etu ja nelivedossa. Ja muistaisikohan kukaan että mitä uudet sellaiset kustantaisi. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
-
Kun en nyt haulla löytänyt niin tuo 302mm levythän vaatisi ne jarrusatulan siirtimet. Onkohan ne samat etu ja nelivedossa. Ja muistaisikohan kukaan että mitä uudet sellaiset kustantaisi. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
70e joku joskus puhui.
-
Elikkäs ens kuussa olis tarkoitus vaihtaa kasipätkään eteen uudet levyt ja palat niin näitä levyjä ja paloja oon katsellut mätänetistä
[url=http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/22-1157?ajoneuvo=656 (http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/22-6515?ajoneuvo=656[/url) 850/70 ->00 Eteen (156x60mm) aito Lucas <- toinen linkki ei jostain kumman syystä näy..
Kyseessä siis ihan peruskäyttis 2.4l 10venasella koneella :P Mielipiteitä ja kokemuksia otetaan vastaan :)¨
-
Tarkoituksena tehdä -95 850 t5 jarrupäivitys ja biltema tuntee 305mm tuollaiset: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Jarrujarjestelma/Jarrutuskitka/Jarrulevy/JARRULEVYSARJASPORT-VOLVO-64640/
Meneekö nuo vakio satuloilla ja 302mm levylle tarkoitetuilla satulakannakkeilla?
-
Tarkoituksena tehdä -95 850 t5 jarrupäivitys ja biltema tuntee 305mm tuollaiset: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Jarrujarjestelma/Jarrutuskitka/Jarrulevy/JARRULEVYSARJASPORT-VOLVO-64640/
Meneekö nuo vakio satuloilla ja 302mm levylle tarkoitetuilla satulakannakkeilla?
Tuskin menee, kun sopivuus on vasta v70 mk2..
-
Brembo, TRW, Ate, Bosch ja monet muut merkit tulevat samalta tuotantolinjalta tai ovat samasta materiaalista tehtyjä. Se mistä ne on tehty ratkaisee, koska esim brembon paketeissa saattaa olla hyviä ja halpoja levyjä, mutta ei molempia samaan aikaan ;) Karkeasti nuo voi jakaa kahteen osaan
-korkea hiilipitoisuus, kestää lämpöä = hyvä, pikkusen hintavampi
-matala hiilipitoisuus, ei kestä lämpöä= huono, halpa
Sillä ei ole mitään merkitystä minkä tiskin yli ne asiakkaalle ojennetaan, jos tietää mitä ostaa!
Ja sehän on selvä, jos ostat matalahiiliset levyt ja lyöt kisapalat(kitkakerroin, lämpö) kaveriksi, niin ensimmäisen kunnon jarrutuksen jälkeen ne voi heittää pois.
Toisaalta jos ostaa normipalat, niin saattaahan ne kestää pitkäänkin, normaalilla ajolla :)
-
Käyttökokemusta nyt Black Diamondin jarruosista.
Eli itellä löytyy uritetyt BD:n etulevyt, jarruletkut ja palat joka nurkassa. Orkkis takalaikat. Jarrut leimalla 0-5% heitoilla läpi.
Etulevyt ja palat toimineet mainiosti, ei irtoa jarrupölyä, levyssä ei tunnu pykälää 15tkm rajun ajon jäljiltä. Ei vingu tai täristä jarrutuksissa.
Jostain syystä takapalat alkoivat vinkumaan melkein heti asennuksen jälkeen, mutta vain toiselta puolelta. Käytin auki, näytin vähän viilaa --> auttoi hetkeksi, mutta syksyllä vinkuminen palasi jälleen. Satulat ei jumissa, orkkispaloilla ei vinkunut yhtään. Takapaloista ei myöskään lähde jarrupölyä. Taidan vaihtaa toisen puolen palat takaisin hyväkuntoisiin orkkiksiin (toisen puolen setti lensi vahingossa roskiin).
Jarruletkut toistaiseksi ehjät ja moitteettomassa kunnossa. Hieman nipoissa alkavaa ruostetta kuitenkin.
Suosittelen takapaloja lukuunottamatta lämpimästi kyseisen valmistajan tuotteita :hello:
-
http://www.mtecbrakes.com/brake-discs/volvo/850-estate-93-97/850-estate-2-3-r-11-95-10-96.html Onko kenelläkään näistä mtec jarrulevyistä kokemuksia? Vähä offtopiccia, mutta enää ei saa noita 8251319 302mm jarrusatulankannakkeita suomesta. Wetteri, bilia ja googlen kautta löytyneet verkkokaupat sanoo eioota. Tilasin ebayn kautta ja loppusummaksi tulleineen toimituskuluineen jää joku 140€?
-
http://www.mtecbrakes.com/brake-discs/volvo/850-estate-93-97/850-estate-2-3-r-11-95-10-96.html Onko kenelläkään näistä mtec jarrulevyistä kokemuksia? Vähä offtopiccia, mutta enää ei saa noita 8251319 302mm jarrusatulankannakkeita suomesta. Wetteri, bilia ja googlen kautta löytyneet verkkokaupat sanoo eioota. Tilasin ebayn kautta ja loppusummaksi tulleineen toimituskuluineen jää joku 140€?
Mulla on ollu useemman vuoden kasipätkässä noi Dimpled Grooved levyt ja hyvin on toiminu.
-
Eilen kun vaihtelin volvoon talvijarrut ja renkaat huomasin että etu levyt alkaa olla vaihtokunnossa. Tietääkö joku onko esim motonetin myymät OE-levyt 302mm koossa brembon tekemiä? Tai onko antaa vinkkiä jostakin paikasta josta saisi hyviä levyjä suht edullisesti, black diamondeja en enää laita.
(https://lh5.googleusercontent.com/2OTrczBqN0oyiJKoiyDs5rTc_zVElkEau86aesYy4uirjHLWok5k7NyAJmCwxhZLJ5qumhRF90W2UVQ=w1920-h1099-rw)
-
Motonetistä ainäkin pääsääntöisesti löytyy orkkis, tarvike ja oe-laatuinen tarvike. Näistä tuo alkuperäislaatuinen tarvike ruukaa olla brembo.