Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Fanders - 20.01.2015, 10:56:23
-
Harkitsen V70 T5 (vm 2000 -2007, bensiini, manuaali) ostamista, mutta onko sen omistaminen ja huoltaminen kalliimpi kuin perus V70 tai 2,5T?
Olen ymmärtänyt että R-mallit ovat kalliita huoltaa. Koskeeko sama T5?
Onko T5:en jarrulevyt, jarrupalat, voimansiirto-osat, iskunvaimentimet tai muut osat kalliimpia? Jossain luin että jarrulevyt ja jarrusatulat ovat isompia T5:ssa. Entä mitä kokemuksia teillä on 6-vaihteisista manuaali laatikoista, onko niiden kanssa ollut mitään ongelmia?
-
Harkitsen V70 T5 (vm 2000 -2007, bensiini, manuaali) ostamista, mutta onko sen omistaminen ja huoltaminen kalliimpi kuin perus V70 tai 2,5T?
Olen ymmärtänyt että R-mallit ovat kalliita huoltaa. Koskeeko sama T5?
Onko T5:en jarrulevyt, jarrupalat, voimansiirto-osat, iskunvaimentimet tai muut osat kalliimpia? Jossain luin että jarrulevyt ja jarrusatulat ovat isompia T5:ssa. Entä mitä kokemuksia teillä on 6-vaihteisista manuaali laatikoista, onko niiden kanssa ollut mitään ongelmia?
Luotettava tuo 6-lovinen laatikko on, ja ei kai T5 kalliimoi ole huoltaa normi 2,5T:a
R on ainakin isommat jarrut, joten siltä osalta tulee kalliimmaksi.
-
äRRässä on kaikki kallista, esim. ne four-C:n iskarit maksaa aivan överisti, samoinhan ne brembon jarrut maksaa.
T5:n huoltokulut ei varmasti ole yhtään kovemmat kuin 2,5T:n tai turbottoman, jarrutkin on kalliimmat vain jos siihen on lisävarusteena valkattu ne suuremmat jarrut, muutenhan siinä on samat kuin monissa muissakin malleissa.