Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: zamierm - 22.01.2015, 11:02:27
-
Moro
Nyt on pakko pyytää suomennosapua, kun autossa on ruotsinkielinen valikko. Mitähän tuo vikakoodi tahtoo sanoa?
Voiko sillä ajaa vai pitääkö mennä suorinta tietä korjaamolle? Tarvis heittää 900 kilsan lenkki huomenna.
Auto on V70 2006 2.4D.
Sami
-
Moottori järjestelmä huolla heti/pian.
Suosittelen käymään piuhan nokassa.
-
Suosittelen käymään piuhan nokassa.
Juuri näin. Kyse voi olla jostain ihan pikkujutustakin, mutta epätietoisena ei kannata lähteä 900 kilsan reissua heittämään...
-
Kiitos, täytyy käydä nopeesti piuhan nokassa ja ihmetellä sitte lisää. Lueskelinkin, että kaikkea mahdollista voi olla aina polttoaineensuodattimen tukkeutumisesta lähtien. Toivottavasti näin vähällä pääsis.
-
Pitkä lista koodeja, osa taitaa johtua viime vuonna tehdystä ohjelmoinnista.
580F = Ohjainyksikkö konfigurointivirhe - virheellinen signaali => ei voitu nollata
586F = Ohjainyksikkö konfigurointivirhe - virheellinen signaali => ei voitu nollata
26F0 = Moottorin ohjausyksikkö - virheellinen signaali
7700 = Moottorin ohjausyksikkö - yhteysvirhe
135F = Ilmamassamittari - virheellinen signaali
Olisko ajatuksia?
-
Oireileeko auto muuten mitenkään? Tehottomuutta, käyntihäiriöitä, nykimistä tms.?
-
Akku irti joksikin aikaa.
Ja koska on ohjainyksiköt päivitetty?
Yks koodi on lastusta. En vaan muista mikä..
Ja toimikos näissä sama kikka kuin bensakoneissa tuon ilmamassamittarin kans?
-
Emäntä on sillä matkas niin paha sanoa oireileeko. Ei se ainakaa tunnustanu.
Ohjelmat on asennettu muistaakseni lokakuussa 2014.