Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: pile jr - 06.02.2015, 11:59:02
-
Eli kyseinen ongelma viiksen ohjausrulla mistä katsotaan (esim. kulutus, polttoaineen määrä ja jne...) ei tiedä yhtään mitään, kun sitä pyörittää. Osaako joku sanoa missä vika? Ja mahdollisia korjaustoimenpiteitä?
-
Eli kyseinen ongelma viiksen ohjausrulla mistä katsotaan (esim. kulutus, polttoaineen määrä ja jne...) ei tiedä yhtään mitään, kun sitä pyörittää. Osaako joku sanoa missä vika? Ja mahdollisia korjaustoimenpiteitä?
Noissa on ollut ongelmia. Uuden viiksen vaihto korjaa tilanteen. Ei muistaakseni kovin kallis ja helppo vaihtaa.
-
Siinä saranakohdassa johdot katkeavat huonolaatuisen materiaalin takia. Johdot on helppo uusiakin kun sellaista sopivaa löytyy vaikka tietokoneen hiiristä. Täällä löytyy aiheesta aikaisempaakin juttua.
-
On korjaamojen mielestä tyyppivika ja hoituu nopeasti. Viiksi maksaa n. 70:- ja työtä vaatii n. tunnin.
-
Rulla menee vaihtoon, kiitos vastauksista!
-
Onnistuuko tuon vaihto itse, vai pitääkö se ohjelmoida kanssa?
-
Onnistuuko tuon vaihto itse, vai pitääkö se ohjelmoida kanssa?
En tiedä, tosiaan oli suhtkoht edullinen homma alta 100€. Autohan on veljeni, ja hän oli sopinut vaihdon.
-
Onnistuuko tuon vaihto itse, vai pitääkö se ohjelmoida kanssa?
Onnistuu. Ei ohjelmointia.
-
Ok, hyvä juttu.
-
On korjaamojen mielestä tyyppivika ja hoituu nopeasti. Viiksi maksaa n. 70:- ja työtä vaatii n. tunnin.
No ei nyt ihan...tai riippuu toki tekijästä. ;)
-
Mitenkäs nuo rattiakselin muovit lähtee ehjänä irti?
-
Mitenkäs nuo rattiakselin muovit lähtee ehjänä irti?
Rattiakselin muovit irtoaa toisistaan pienellä ruuvimeisselillä tai käsin, jos sama versio kuin S60.
Suojamuovit kiinni alapuolelta torxeilla..