Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Anttikan - 16.02.2015, 20:13:37
-
Nii vissii nalkkas alakerta koneesta.
Ei viellä tutkittu sen enempää mitä kaikkea pitää purkaa että pääsee alakertaan käsiksi vai kannattaako ottaa koko mosa pois.
-
Jos alakerta on oikeasti jumissa joudut moottorin irroittamaan autosta, ei riitä laakereiden vaihto alakautta. Kampiakseli on entinen tai ainakin koneistettava.
Onko ajettu kuivana vai mikä tuli?
-
Ostin auton just.
Ja entisen omistajan mukaan alakerrasta kuulus krapinaa ja sitte on jumittanu sen jälkee ei tietoa onko kokonaan jumissa.
Mut selviää ensiviikon aikana.
-
Öljypohjan saa pois kone paikallaan, tehostajan putkia joutuu vähän taivuttamaan ja konetta kampeamaan eri suuntiin jotta tulee pois.
Luultavasti kk-laakeri menneet päällekkäin, kanki kierona tms.
-
Mistähä mahtais löytyä kampiakseli kyseiseen autoon motonet ei ainakaan myy.
Kyselin jo tälläsesta paikasta MOTOGE OY mutta ei löydy kun koko moottori hintaan 800e ajettu 230km.
-
Foorumin markkinapaikka on aika hyvä osahankinnoissa
-
Taidampa vilasta