Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: juhamann - 27.02.2015, 12:05:24

Otsikko: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: juhamann - 27.02.2015, 12:05:24
Eli auto on 1993 960 farmari B6304F -koneella ja automaattilaatikolla. Uuden syylärin vaihdelaatikkoputkien liittimet eivät sovi. Vanhassa naarasmallia, uudessa urosmallia ja sisähalkaisija liian 2mm pieni.

Syyläri tilattu "oikean" koodin perusteella nettikaupasta ja ilm.väärä tuli kuitenkin. Kannattaako virittää eri liittimillä laatikon öljyputket tuohon syyläriin vai suosiolla palauttaa ja arpoa taas uutta? Tuohon tuntuu saavan jos jonkinmallista jäähdytintä ja useissa pieniä eroja.
Otsikko: Vs: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: juhamann - 27.02.2015, 16:30:57
Letkut saa kyllä koplattua kiinni, MUTTA vanha reikä 7,5mm ja uusi 5,5mm. Eli ahdistaako tuo uusi pienempi kanava liikaa, leviääkö laatikko...? :D
Otsikko: Vs: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: Juusoo - 27.02.2015, 17:47:30
En usko että tollanen ero vaikuttaa mitenkään, kiinni vaan jos putket sopii paikalleen.
Otsikko: Vs: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: juhamann - 01.03.2015, 12:29:20
Uusilla liittimillä kiinni ja taas mennään! :)
Otsikko: Vs: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: Rivipumppu - 04.03.2015, 01:11:50
Onko laatikon öljyillä jatkuva kierto syylärille, vai meneekö ne termostaatin kautta?
Otsikko: Vs: 960 ongelma, uuden syylärin laatikkolähdöt.
Kirjoitti: Lankku - 06.03.2015, 23:29:28
Syylärissä kiertää jatkuvasti.