Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: AnteroV70 - 28.02.2015, 23:35:41
-
Olisiko jollain tietoa mitä eroa on turbon ja vaparin kannen tiivisteellä?
Lähinna kiinnostaa b5254 ja b5254t mallit. Vai onko niillä ero?
Kasattuani koneen huomasin vasta termarin jalkaa kiinnittäessä että osa tiivisteistä on vääriä. Reinz sarja olikin ilm. Vapariin vaikka rekarilla tilattu osat.
-
Täysin sama tiiviste oli vapari tai turbo
-
Kiitos tiedosta. Pikkasen kerkesi jo ahdistaa. :buck2:
Voin siis nostaa koneen nyt paikalleen ja kohta projekti on valmis!
-
itseäkin kiinnostaisi mitä eroa pahveilla on itsellä kone b5234t5 ja kansi on kasattu jo uudella reinzin tiivisteellä joka on nähtävästi tarkoitettu 20v vaparille. pitääkö nyt hattu nostaa takasin ylös ?
-
itseäkin kiinnostaisi mitä eroa pahveilla on itsellä kone b5234t5 ja kansi on kasattu jo uudella reinzin tiivisteellä joka on nähtävästi tarkoitettu 20v vaparille. pitääkö nyt hattu nostaa takasin ylös ?
tuossa b5234 vs b5254 tiivisteessä voi olla jo sylinterin reijissä eroa (81 mm vs 83 mm poraus)