Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: jen - 03.03.2015, 14:33:03
-
saako hammastankoon varaosana oikeallepuolelle tulevaa vaaleaa muovihelaa?
-
saako hammastankoon varaosana oikeallepuolelle tulevaa vaaleaa muovihelaa?
Kauan sitten olen ostanut muoviholkin, löytyi ainoastaan siniseltä
.
-
Kauan sitten olen ostanut muoviholkin, löytyi ainoastaan siniseltä
.
eli sieltä saattaisi löytyä mikäli löytyy,laitoin kyselyä,kiitti sulle
-
mites kuuluuko iskarin ylimmän mutterin alla olla prikka,oikeeta nurkkaa kun painelee alas ja samalla pitää kädellä kiinni yläkiinnityksestä niin tuntuu pieni välys ja kuuluu plop plop jne..
-
Ei ole -91 seiskasatasessa eikä -98 V90 myöskään eli tästä päätellen vahva "ei kuulu" ;)
-
Ei ole -91 seiskasatasessa eikä -98 V90 myöskään eli tästä päätellen vahva "ei kuulu" ;)
selvä,mennään näillä,kiitos -H- ,ei siellä ole vasemmallakaan ja on äänetön,hain sinne uudet iskarit jos nyt niillä loppuis lopina oikealta,etuiskarit oon vaihtanut tohon viimeksi 6v sitten mutta kilsoja on vaan iskareilla 64tkm,tuntuu että pumpussa ois pieni vällys siellä yläasennossa mutta sehän selvii kun vaihtaa sen pumpun. ;)
-
niinhän siinä sitten kävi että vaihdoin oikealle iskarin ja sehän tippui sisään heti kun jousen purin pois,iskari oli kuiva mutta kaasut varastettu,ihmetyttää vaan kun kävin eilen leimakonttorilla ajattamassa etuiskari testin ja sanottiin että oik vähän naputtaa mutta arvot on molemmissa hyvät ja tasaset,huomenna vaihdan vasemman vaikka hiljanen onkin niin katotaan onko siitäkin sitten kaasut kaput kun arvot on iskareilla tasaset ja hyvät. :idiot2:
-
Noita konttorien iskaritestejä pystyy "huijaamaan" mm.rengaspaineilla huomattavasti. Tiedän muutaman auton jotka ei ole menny tuosta läpi uudella alustallakaan, koska se on ollu niin jäykkä että auto on alkanu hieman jo pomputtamaan siinä levyn päällä. Ja toisaalta ihan paskoja alustoja on menny läpi rengaspaineilla kikkailemalla.
-
Noita konttorien iskaritestejä pystyy "huijaamaan" mm.rengaspaineilla huomattavasti. Tiedän muutaman auton jotka ei ole menny tuosta läpi uudella alustallakaan, koska se on ollu niin jäykkä että auto on alkanu hieman jo pomputtamaan siinä levyn päällä. Ja toisaalta ihan paskoja alustoja on menny läpi rengaspaineilla kikkailemalla.
näin varmasti on,mulla vaan mielikuva että koko testeri on sieltä mihin ei aurinko paista eikä kuu kumota. ;)
-
Katsureitten ammattitaitokin on valitettavasti toisinaan sitä sun tätä. Vuos sitten hain leiman kiireessä ja pikkurahalla vara-autoksi hommaamaani mehusitikkaan ja niin vain siitäkin testattiin iskarit :2funny:
Lisäksi siinä vaiheessa kun patongista laskettiin renkaat välyksien etsimisen jälkeen takas maahan ja auto meni "makuulle" kuten pitääkin, mutis katsuri "Onkos tässä ilmanpaineissa jotain,,, "
Nauratti niin että oli pakko naamioida se yskimiseksi kun mä halusin saada sen leiman ;)
-
nyt ymmärrän et testeri näytti tasasta kun vasenkin oli päästänyt kaasut pois.eli molemmat oli tasasen huonot. ;) vaikka katsuri luokitteli ne erinomaiseksi.
-
nyt ymmärrän et testeri näytti tasasta kun vasenkin oli päästänyt kaasut pois.eli molemmat oli tasasen huonot. ;) vaikka katsuri luokitteli ne erinomaiseksi.
Niin....eihän ne vaimennukset kaasuista tulekaan vaan nimenomaan nesteistä ja nehän oli tallella ;)
-
Niin....eihän ne vaimennukset kaasuista tulekaan vaan nimenomaan nesteistä ja nehän oli tallella ;)
aivan näin,nyt kumminkin uusilla samanlaisilla pumpuilla keula paljon kovempi